Hannah

Heb jij wat te doen in het weekend van 13 tot 15 november? Zo nee, dan heb ik een vette aanrader: het Athletes in Action Najaarsevent!

Dat is leuk voor als je

  • afgelopen zomer een project hebt gedaan;
  • benieuwd bent wat AIA precies is;
  • van plan bent ooit mee te doen aan een evangelisatieproject (AIA, E&R...);
  • los van allerlei verschillen tussen kerken, samen met medechristenen te focussen op de kern: Jezus;
  • het tof vindt om een weekend toegerust te worden in je geloof.

Het thema is Breaking News. Wat BREEKT jouw hart? Ben jij bewogen voor de mensen en de wereld om jou heen? Wat beweegt jou om het goede NIEUWS te vertellen? Sprekers tijdens dit event zijn: David de Vos, Theo van den Heuvel en Fedor Christiaanse.

Aanmelden kan .

Dik, Jorien (Drost) en ik hebben dat al gedaan. Nu jij nog! Twijfel je of je wilt gaan? Schiet ons dan even aan. 't Zou tof zijn als we er gezellig met een groep GSV'ers heen zouden gaan!

ik ga ook heen!!:D

Ole Einar Bjorndalen

Ik ga waarschijnlijk ook!:)

goed bezig hoor hannah!

maarre ik ben er ook bij! wordt weer tof:P

Heleentje schreef: ik ga ook heen!!:D

Jammer hoor, wanneer is de begrafenisdienst?

AssessorJoost
Hannah schreef: Dik, Jorien (Drost) en ik hebben dat al gedaan. Nu jij nog! Twijfel je of je wilt gaan? Schiet ons dan even aan. 't Zou tof zijn als we er gezellig met een groep GSV'ers heen zouden gaan!

kheb der nu al zin in, heerlijk lekker kluften met de gsv:)

ik zit nog te twijfelen, misschien kan iemand me nog overtuigen ;)

Jij hebt toch E&R gedaan met Leonie afgelopen zomer? Dan zit je al in 't wereldje :wink: nee grapje. Waar twijfel je over dan?

Leuk, Henk en Heleen dat jullie ook meegaan. Wedstrijdje wie het meest van de bk meekrijgt? Wij zitten op 3 :p

Klopt, ontzettend gaaf!
Niets specifieks ofzo hoor, ik moet gewoon nog even kijken.

Is dit een soort bezinningsweekend of wordt er ook geëvangeliseerd dat weekend? Toegerust worden lijkt me wel wat, voetballen iets minder ;)

Bovenstaande staat in de modus irrealis, wij hebben als bk al een weekendje gepland.

Ole Einar Bjorndalen

Tis heel erg te vergelijken met het bezinningsweekend, alleen is het wat groter e.d.

Pinkeltje schreef: wij hebben als bk al een weekendje gepland.

Volgens mij heb ik dan ook bkweekend;
jammer, anders was ik er waarschijnlijk wel heen gegaan!

Hannah schreef: Jij hebt toch E&R gedaan met Leonie afgelopen zomer? Dan zit je al in 't wereldje :wink: nee grapje. Waar twijfel je over dan? Leuk, Henk en Heleen dat jullie ook meegaan. Wedstrijdje wie het meest van de bk meekrijgt? Wij zitten op 3 :p

ohja, gaan we zo doen:p btje wedjes leggen op een serieuze zaak als t geloof, kan echt niet hoor...

Okee dan ff weer serieus! Wie hebben er nog zin om mee te gaan? Gratis promopraatje krijg je erbij van mij.

Denk je erover om wellicht eventueel misschien toch maar eens een keer een evangelisatieproject te gaan doen in de zomer, dan is dit de ideale manier om kennis te maken met Athletes in Action. En een lekker weekendje bezinnen en lol hebben (er gaat ook gesport worden, hoorde ik) is dan natuurlijk mooi meegenomen!

AIA conferentie is top! Dus zeker mee gaan allemaal!
Naast dat je een weekend intensief met je geloof bezig bent, is er ook ruimte
voor sport en veel gezelligheid! Én een ideale plek om toffe mensen te leren kennen.

AssessorJoost

no dating jorien, remember...

Dat jij nou meteen weer aan daten denkt als ik zeg dat je er toffe mensen leert kennen..

Dik schreef: no dating jorien, remember...

ga ik je aan houden dik!