FeestCommissieVGSU

Amicae amicique,

28 oktober is er weer een feest in de prachtige stad Utrecht. Vanaf 10 uur bent u welkom in het K-Sjot.
Wij hopen u massaal te kunnen verwelkomen.

Namens de Feestcommissie 2008-2009,
Marielle

Herbsgarden

Ha! Maar bij welke groep hoopt u nu op grote getalen? Bij ons of bij u? Uw zinsbouw wekt enige verwarring. Zo! Daar heb ik u tuk.

Ohja, voor wie het nog wil checken: 28 oktober is inderdaad een dinsdag.

volgens mij is dit op een dinsdag of niet?

scherp roel, heel scherp

FeestCommissieVGSU

@Herbsgarden, ik geloof niet dat ik helemaal snap waarom het niet duidelijk is. Ik ga natuurlijk niet mezelf uitnodigen, in utrecht, op jullie forum. Maar als je nu komt, mag je het me uitleggen :)

FeestCommissieVGSU schreef: Amicae amicique, Wij hopen u in grote getalen te kunnen verwelkomen.
JWJ schreef:
FeestCommissieVGSU schreef: Amicae amicique, Wij hopen u in grote getalen te kunnen verwelkomen.

Zijn er nog meer mensen van plan om naar dit feestje te gaan?

Jaja!

Trein van 22.00 zo'n beetje denk ik?

Moet jij dan geen dispuut leiden C.A.?

Just'qu la, daar heb ik ook wel zin in. Agterdocht, ga jij ook mee?

Gerjan schreef: Moet jij dan geen dispuut leiden C.A.?

Ik hanteer gewoon de tofste manier van dispuut leiden. Maar wat MdR zegt, leuk dat je meegaat Gerjan. Nice!

Er is trouwens mogelijkheid tot slapen bij mijn ouders, moet iemand die dat wil gewoon maar even aangeven. Ok doei.

Ik weet nog niks zeker, maar ik zal het heel erg serieus in overweging gaan nemen.

mis de trein niet achterhof, dat zou zuur zijn!!!!

Wattan? Het is lopend net zo ver hoor

Beetje lafjes dat het maar tot vier uur doorgaat...

theodorus schreef: mis de trein niet achterhof, dat zou zuur zijn!!!!
\ 1. 't Is AGterhof. 2. Ja, dat zou heel zuur zijn. L*L!

Ik ga ook heen, maar moet eerst dispuut leiden, dus neem de trein van 21.44

He Janko, de meesten nemen de trein van even na 22.00 uur, dus ik weet niet af je alleen wilt reizen....?

En Heleen P. en ik gaan ook heen, maar wij nemen de trein van 20:44 al.

Ik zie wel, ik denk dat ik toch die van 21:44 neem, want ik heb met vrienden van greijdanus afgesproken en bovendien is 21:44 de intercity en bij die van 22:04 heb je in Amersfoort ook maar 2 minuten de tijd om over te stappen. Bovendien blijf ik niet tot het eind bij het feest i.v.m. slaapplek. Dus het wordt voor mij dan denk ik helaas alleen reizen.