Roell

Heb jij een internetkabel van ongeveer 3 meter lang en woon je in Vinkhuizen? Lees dan verder:

  • Gezocht iemand die bereid is zijn of haar internetkabel uit zijn computer te halen om mij te supporten met deze kabel.

  • Gezocht een eerstejaars die graag een witvoetje wil halen bij deze authentieke GSV-er waarmee je graag een keer op soos wilt worden gezien en daarvoor wel een internetkabel van (plusminus) 3 meter over heeft.

  • Gezocht een GSV-er die twee of meer internetkabels heeft en al jaren van een van die ouwe kabels af wil.

Herken jij je in een van de bovenstaande omschrijvingen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met bovengetekende via de telefoon, per mail of via dit forum.

Alvast dank.

Roel

Ole Einar Bjorndalen

Volgens mij heb ik er nog eentje liggen
Ben eind van de middag thuis dus ga ik dan kijken en neem ik eventueel contact met je op

dat zou super zijn!

Gelukt? Anders even bij Op=Op Stevensshop langswippen. Tegenwoordig dagelijks geopend tot 21:00. Krijg je er zo eentje mee.

ik herken me niet in het profiel 'gezocht'...

Jasper schreef: Gelukt? Anders even bij Op=Op Stevensshop langswippen. Tegenwoordig dagelijks geopend tot 21:00. Krijg je er zo eentje mee.

Yehesss de Stevensshop is weer geopend!
welke maten kabels heeft de Stevensshop vandaag en morgen in de aanbieding?