Rossatron

Vanavond speelt, zoals jullie allemaal weten, Groningen uit tegen Partizan voor de Uefa Cup. De wedstrijd wordt live uitgezonden in de Euroborg. Am. Weening en ik zijn van de partij, wij vertrekken even voor zessen uit Vinkhuizen. Zijn er meer mensen die deze wedstrijd daar willen volgen?

Oioioi Rossatron! En de startavond dan?

pytric schreef: Oioioi Rossatron! En de startavond dan?

De startavond is volgend jaar weer, over Groningen doe ik wat dat betreft geen uitlatingen... :)

De wedstrijd wordt ook live uitgezonden via TV Noord én Radio Noord.

Ik was eigenlijk niet van plan om de wedstrijd in de Euroborg te volgen... Ik kan niet zo heel erg goed uit de voeten met die schermen (zeker niet wanneer ze hem niet full-screen zetten) denk dat ik gewoon in mijn huiskamer ga kijken... Het stadion zit ik over twee weken (bij de return) wel weer.

Zijn er voor die return nog kaarten verkrijgbaar?

Ook wel benieuwd naar inderdaad...

De verteld dit:

FC Groningen - Partizan Belgrado (UEFA Cup, wsch. donderdag 28 september)
Seizoenkaarthouders kunnen vanaf zaterdag 9 september tot en met woensdag 20 september bij de verkooppunten van TicketBox hun eigen plaats terugkopen op vertoon van hun seizoenkaart. In deze periode kunnen seizoenkaarthouders hun eigen plek met 3 euro korting reserveren. Bij de thuiswedstrijd tegen Partizan Belgrado wordt de prijs voor topwedstrijden gehanteerd, dus de prijs van het goedkoopste kaartje met korting is 17 euro.
Van donderdag 21 september om 9.00 uur tot en met zondag 24 september om 18.00 uur gaan de niet-verkochte plaatsen via de verkooppunten van TicketBox in de verkoop voor alle (Seizoen)ClubCardhouders van FC Groningen. Er kan dan één (extra) kaart worden gekocht per seizoen- of clubkaart.
Op maandag 25 september om 9.00 uur start de vrije verkoop van kaarten bij TicketBox en die loopt tot de wedstrijddag om 15.00 uur. Uiteraard geldt hierbij de voorwaarde dat de wedstrijd nog niet in een eerder stadium uitverkocht is.

Kunnen jullie dat niet veeeeeeel beter gewoon opnemen op een ouderwets goede videoband en ondertussen lekker naar de startavond gaan?!

Shit, dan moet je dus sowieso een clubcard hebben. Antuma je bent mn vriend he, dat weet je.

Steef schreef: Ik was eigenlijk niet van plan om de wedstrijd in de Euroborg te volgen... Ik kan niet zo heel erg goed uit de voeten met die schermen (zeker niet wanneer ze hem niet full-screen zetten) denk dat ik gewoon in mijn huiskamer ga kijken... Het stadion zit ik over twee weken (bij de return) wel weer.

Heb ik natuurlijk helemaal geen ervaring mee, maar ik neem toch aan dat die schermen voldoende zicht bieden voor iedereen? De sfeer is er in ieder geval meer des voetbals als in mijn kamertje. We kunnen ook met zijn allen op soos gaan kijken, maar ik heb zo het gevoel dat er enkele bezwaarden zullen zijn.

Zo'n kaart moet je gewoon aanvragen, kost verder niks. Blijkt altijd weer van pas te komen...

Ik probeer er in ieder geval bij te zijn. Alleen ik vermoedt dat er bij de bekerwedstrijd meer gsv'ers bij zullen zijn, moeten zijn.

Voor de bekerwedstrijd tegen TOP Oss start zaterdag de verkoop bij TicketBox voor seizoenkaarthouders. Seizoenkaarthouders kunnen bij TicketBox in de voorrangsperiode van zaterdag 2 september tot en met woensdag 13 september één kaart per SCC kopen. Seizoenkaarthouders betalen 7 euro en kunnen niet hun eigen plek reserveren. De kaarten worden per vak verkocht. Miva-kaarten worden ook bij TicketBox verkocht. Iedere minder valide die zijn plaats terug koopt, krijgt per post een begeleiderskaart toegestuurd.
Vanaf 14 september tot en met de wedstrijddag is de prijs 9 euro bij TicketBox en Supportersbalie. Er is geen (S)CC-verplichting.