Xander

Omdat mijn ouders zo aardig waren mijn hond mee te nemen naar Groningen en per ongeluk een mannetjeshond bleken mee te hebben genomen, zet ik hem maar te koop.

Het is een bruin sportmodel met 6 halsbanden en zindelijk. De poten doen het volgens mij niet meer.

Het neusje is een beetje scheef, dus misschien is het goed om een nieuwe te laten maken. Verder krijg je er een gratis extra bot bij.

Ik vermoed dat ik er 50e voor ga vragen.
De foto is niet helemaal natuurgetrouw, de hond is bruin en ook niet ontzettend kat meer.

Volgens mij hebben wij (Aqua 837) deze hond ook te koop. Wij verkopen die voor 40 euro.

is die kop nou groter dan die van mijn exemplaar??

De politie heeft in onze wijk een sms-bom gestuurd naar aanleiding van deze kat. Op dit moment hebben al enkele honderden getuige zich gemeld. Ik zou hem aan de buurman geven.

hoeveel kan je er leveren?

Ik wil er drie, met BTW-bon, zodat ik het kan aftrekken op Klaas z'n kosten.

Sanzo Panza

Jammer, wou net 5 euro gaan bieden...

De foto is niet natuurgetrouw he.. Het gaat toch echt om een hond jongens.

Is Bernard er toevallig een kwijt? anders wil meneer de Wolf vast wel een nieuwe stinkmachine, hij wil je hond vast wel ruilen voor een paar muizen.

Ik snap als leek sommige dingen misschien niet helemaal, maar een bruin sportmodel zegt mij natuurlijk niet zoveel. Misschien kan je de hond wat verder specificiëren? qua ras, leeftijd enzo. En of t ie vals is. Ik ben oprecht geinterresseerd, lijkt me wel een goed idee om hem aan de ketting te leggen in de tuin om de katten te verjagen.