BerniceSmit

Omdat mijn ouders zo aardig waren mijn fiets mee te nemen naar Groningen en per ongeluk een herenfiets bleken mee te hebben genomen, zet ik hem maar te koop.

Het is een blauw sportmodel met 6 versnellingen en handremmen. De lichten doen het volgens mij niet meer.

Het sleuteltje is een beetje scheef, dus misschien is het goed om een nieuwe te laten maken. Verder krijg je er een gratis extra slot bij.

Ik vermoed dat ik er 50e voor ga vragen.
De foto is niet helemaal natuurgetrouw, de fiets is blauw.

Ajuus

Gewoon nooit meer rokjes aandoen, dan kan het prima!

Slecht idee UndahCovah, héél slecht idee..

BerniceSmit

Het probleem is dat ik niet eens kan afstappen van die fiets, dus dat wordt hem niet.

Volgens mij hebben wij (Aqua 509) deze fiets ook te koop. Wij verkopen die voor 40 euro.

Ik zie een verrassende overeenkomst met het topic 'hond te koop'. Ben ik gek?

Ja, deze twee topics hebben helemaal niets met elkaar te maken.

BerniceSmit

Ik heb hem zojuist uit de schuur van aqua 509 gehaald. De fiets is geld dubbel en dwars waard. Ziet er als nieuw uit en alleen het achterlicht blijkt het niet te doen.

Ik bied 25 euro...

BerniceSmit

Wouter, dat ding kan ik verkopen voor 80 euro op marktplaats.

Maar waarom doe je dat dan niet? Als je die hond ook nog wil heb je zelfs nog geld over

Zeer waarschijnlijk is er voor amica smit een Tomtom op geïnstalleerd. Razend handig als je weet waar je huis woont.

Stel dat de fiets nog niet weg is, dan is het zeker voorzienigheid. Mijn trouwe ros heeft het moeten vergelden,.. Ben dus nog op zoek naar een nieuwe fiets.

Bernice, is het goed als ik hem de 22ste kom bekijken?