Bert-Jan

Helaas moet ik afhaken voor de batavierenrace. Mijn werkgever wil mij in deze periode geen vrij geven, dus ik moet gewoon werken. Nu heb ik als het echt niet anders kan wel een vervanger achter de hand, maar als er nog iemand is die heel graag wil dan kan hij mij altijd even bellen. Het is belangrijk dat dit heel snel gebeurd, want Machteld moet de namen doorgeven. Alvast bedankt!

Ik ga al proberen het zo te regelen dat ik kan gaan lopen, maar dat zou wel inhouden dat ik niet jouw shift kan gaan halen, in verband met vervoer. Dus dan zou ik met iemand van de middagploeg moeten ruilen.

Goed zo Mol!

The Master schreef: Helaas moet ik afhaken voor de batavierenrace. Mijn werkgever wil mij in deze periode geen vrij geven, dus ik moet gewoon werken. Nu heb ik als het echt niet anders kan wel een vervanger achter de hand, maar als er nog iemand is die heel graag wil dan kan hij mij altijd even bellen. Het is belangrijk dat dit heel snel gebeurd, want Machteld moet de namen doorgeven. Alvast bedankt!

wie wil wel voor je invallen dan,... eventueel...?

Volgens mij ben ik dat :cry:

Rossatron schreef: Ik ga al proberen het zo te regelen dat ik kan gaan lopen, maar dat zou wel inhouden dat ik niet jouw shift kan gaan halen, in verband met vervoer. Dus dan zou ik met iemand van de middagploeg moeten ruilen.

Wil wil er van de middagploeg ruilen van afstand met Jan Maarten???

Volgens mij ben ik de middagploeg. Wat krijg ik er voor in de plaats? Ik heb 8,6 KM in de aanbieding voor de middag (k weet niet precies wanneer ik moet lopen). Mij een grotere afstand geven is overigens waarschijnlijk geen slimme zet. Dus wanneer moet ik dan lopen en hoe ver?

Carloz schreef: Volgens mij ben ik de middagploeg. Wat krijg ik er voor in de plaats? Ik heb 8,6 KM in de aanbieding voor de middag (k weet niet precies wanneer ik moet lopen). Mij een grotere afstand geven is overigens waarschijnlijk geen slimme zet. Dus wanneer moet ik dan lopen en hoe ver?

het gaat om de afstand waar mijn naam achter stond. Ergens voor in dit topic staat dat ergens. Mijn afstand is in ieder geval niet langer dan 8,6 KM

Carloz schreef: Volgens mij ben ik de middagploeg. Wat krijg ik er voor in de plaats? Ik heb 8,6 KM in de aanbieding voor de middag (k weet niet precies wanneer ik moet lopen). Mij een grotere afstand geven is overigens waarschijnlijk geen slimme zet. Dus wanneer moet ik dan lopen en hoe ver?

je loopt dan na mij. 7,3 ofsow als ik het goed heb. Ik loop de 8,6 in de nachtploeg.

Skippy schreef:
Carloz schreef: Volgens mij ben ik de middagploeg. Wat krijg ik er voor in de plaats? Ik heb 8,6 KM in de aanbieding voor de middag (k weet niet precies wanneer ik moet lopen). Mij een grotere afstand geven is overigens waarschijnlijk geen slimme zet. Dus wanneer moet ik dan lopen en hoe ver?

je loopt dan na mij. 7,3 ofsow als ik het goed heb. Ik loop de 8,6 in de nachtploeg.

Ik was al laatste van de nachtploeg:

  1. Heren 7,4 km vlak, verhard Bert Jan