Dijkio

Lectori Salutem,

Ik heb vorig blok mijn boek Principles of Marketing aan iemand uitgeleend, maar de kwalijke zaak is dat ik niet meer weet aan wie. Ik zou hem wel heel graag terughebben, dus mocht jij nou erachter komen dat je mijn boek hebt geleend, dan ontvang ik graag bericht!

Superthanks!

BUMP
Ik wil hem echt heel erg graag terughebben!

Wat voor cijfer heb je gehaald dan?

jaspermann schreef: Wat voor cijfer heb je gehaald dan?

ik dacht een 7.

BUMP! Ik heb hem nog steeds niet!

Kun je 'iemand' iets meer specificeren

Holsappel schreef:

Kun je 'iemand' iets meer specificeren

Iemand die in 2011 of 2012 is begonnen met bedrijfskunde. Als ik specifieker kon zijn had ik m denk ik al wel terug gehad.

Grietje_Eva

De tip voor de volgende keer is dat je als je een boek/film/kledingstuk uitleent, je altijd degene die het leent met het desbetreffende voorwerp op de foto moet zetten zodat je het niet vergeet (:

Grietje_Eva schreef:

De tip voor de volgende keer is dat je als je een boek/film/kledingstuk uitleent, je altijd degene die het leent met het desbetreffende voorwerp op de foto moet zetten zodat je het niet vergeet (:

Ik had altijd een lijstje in mn boekenkast, maar dat is kwijt dus daarmee de 'gelukkige' lener ook...

Ik val in principe wel onder die iemand maar heb je boek niet, gewoon dat je het even weet.

Ik val er ook onder maar had alle boeken nieuw gekocht toen, heb m dus ook niet

Ik val er principieel niet onder, maar heb hem niet geleend.

Ik heb je boek ook niet

Je mag de mijne zolang wel lenen, het is het enige boek van Bedrijfskunde dat ik niet verkocht heb. En ik had 'm inderdaad nog thuisthuis liggen. ;)

img