Rinze

Titel spreekt voor zich. Ik vermoed niet dat de kans groot is dat iemand deze set over heeft. Maar vragen kost niets zei mn oma altijd. Heb jij een Vermande Wettenset over of ken jij iemand die hem over heeft omdat hij/zij is gestopt met rechten. Laat het me dan even weten.

He Rinze, ik heb dit semester evt. 1 privaatrechtvak, maar weet nog niet zeker of ik deze ga volgen. Dat betekent dat ik in principe wettenbundels over heb die je wel mag lenen dit semester. Heb je ook het privaatrecht-gedeelte nodig? Of alleen bestuurs en strafrecht?
Natuurlijk gebruik ik ook Vermande 06/07
Laat het maar even weten.

Vooral het bestuurs en strafrecht gedeelte, maar het tweede gedeelte van het semester ook het privaat gedeelte.

Nou, dat komt perfect uit dan, want ik heb het privaatrechtgedeelte alleen de eerste helft van het semester nodig. Dan mag je ze wel lenen.

heb jij dan toevallig een oude wettenset over Rinze, die ik kan lenen? Ik heb op dit moment ook rechtevakken en ik ben erachter gekomen dat de editie 2002/2003 erg verouderd is omtrent het arbeidsrecht.

Dat zit allemaal tussen de oren joh, ik gebruik ook nog dapper de Kluwer 2001-2002 :D

Super Stieneke bedankt!

Henri, jij kunt mn set van 0506 lenen zodra ik de set van Stieneke heb.

superrelaxed, bedankt.

Koos L schreef: Dat zit allemaal tussen de oren joh, ik gebruik ook nog dapper de Kluwer 2001-2002 :D

Editie 1988-89 schijnt ook nog altijd prima bruikbaar te zijn...is een blijvertje :wink:

Wat ook nog een optie is: via Loyens & Loeff kun je gratis wetboeken ontvangen, o.a. privaatrecht en belastingrecht. Even bellen en dan sturen ze je zo een exemplaar toe.
Contact persoon is (was iig) Anne-Marie Dijkhorst: 010-2246738/020-5785785) Je moet er wel even bij zeggen dat je rechtenstudent bent. Die wetboeken geven ze ook weg op borrels.