Joachim Sickbock

Hoi!

Ik heb vanmorgen uit blinde woede met één vuistslag m'n telefoon (vaste) aan gort geslagen.

Dat kwam zo: 'k was bezig met met de financiële administratie. Niets lukte. Alles zat me tegen. Nu komt boven het geconstateerde financiële tekort een defecte telefoon. Daarom:

wie heeft er een telefoon voor mij? Hoeveel kost-ie? Er hoeven geen gadgets aan te zitten.

Wij sluiten binnenkort onze telefoon af. Die vaste telefoon is van mijn huisgenoot. Ik zal ff aan hem vragen of hij hem nog wil bewaren of niet. Je hoort er meer van.

Ik heb nog wel een goed werkende telefoon die je gratiz mag hebben. Ik heb em alleen niet voor niets vervangen.

Reden is dat er een snoer aan zit, en dat je bij het intoetsen van nummers, niet toontjes hoort, maar van dat gepruttel (hoort zo), waarbij je als je een 1 drukt, je een kort toontje hoort, en bij ene 9 of een 0, wat langer gepruttel.

Hij werkt uitstekend, maar irriteerde mij.

Zie maar of je em komt halen...

En dat nog wel op valentijnsdag matthijs!
Ik heb thuis nog een mooie telefoon. Oranje. Doorschijnend. Geen DECT-technologie. Weinig gebruikt. Je mag dat ding hebben voor de helft van de prijs, van de goedkoopste vaste werkende telefoon, die te koop is bij de mediamarkt.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb al een hele poos geen telefoon meer op mijn kamer. Ik kan je vertellen dat dit heel rustgevend is :)

Met een headset kun je via skype gratis telefoneren (VoIP)... en internet heb je al. :)