Biezema

He Meijer, wat een tof feest laat jij organiseren voor je verjaardag
8)

DonaldDuck schreef: ...tof feest...

Ckers, een thof feest wordt het, ik heb er nu al zin in. Dit is je kans om de gemeente van West nou eens echt te leren kennen! Daarnaast is het gewoon superleuk. In plaats van de hele zaterdagavond een filmpje kijken, kun je natuurlijk ook met gemeenteleden in de kerk een spelletje doen.

Even weer een klein berichtje om alles up-to-date te houden. De aanmeldingen stromen op dit moment al binnen, al met al beloofd het een fantastische dag te worden. We hebben er allemaal enorm veel zin in. De teller staat (volgens onze laatste gegevens) op 37 aanmeldingen. Dat betekent dat er genoeg mensen zijn om te leren kennen. Jong en oud doet mee. Je kunt je de komende twee weken nog gewoon aanmelden.

Als je nog vragen hebt mag je ons altijd aanschieten (ons, dat is: Henk, Egbert Jan, Jan Maarten, Jan of Rosanne) en je kunt ook een mailtje sturen naar: gkv-groningen-west@tijdvooractie.nl.

DonaldDuck schreef: He Meijer, wat een tof feest laat jij organiseren voor je verjaardag 8)
Mijn verjaardag zul je bedoelen; ik ben namelijk wél op 7 februari jarig.... Voor Meijer is dit misschien een afterparty voor z'n verjaardag...

Nog een beetje GSV'ers van de partij zaterdag?

Ik hoorde dat het aantal aanmeldingen al tegen de 100 loopt?

Inderdaad, het aantal aanmeldingen is overweldigend: ca. 90!! We hopen alleen dat er ook nog wat meer studenten komen. Dus ook als je je niet opgegeven hebt: KOM GEWOON FF LANGS!! Het scheelt je koken en het wordt bijzonder gezellig! We hopen jullie allemaal te mogen treffen komende zaterdag!

Zijn de schaatsen die je kan huren een beetje scherp? Ik weet uit ervaring dat botte schaatsen mijn humeur aantasten, en dat wil ik voorkomen.

http://www.avsport.nl/ schreef: Alleen bestemd voor op de naast liggende kunstijsbanen. Er wordt van U een geldig legitimatiebewijs als onderpand(borg) gevraagd, deze wordt door ons achter gehouden tot het moment van inlevering van de door U gehuurde schaatsen. Bij grote groepen wordt 1 persoon verantwoordelijk gesteld en zal er een totaallijst worden opgemaakt van de type en maten . Bij grote groepen dient U van te voren even contact met ons op te nemen. De algemene voorwaarden betreffende de verhuur kunt U terug vinden in onze winkel bij de afdeling verhuur. Modellen te huur: Lage noren, combi-noren, ijshockey-,kinder-schaatsen in alle maten. Prijzen per dagdeel (ochtend,middag enz.) gelden per 1 september 2001 Noren/ijshockey-schaatsen € 5,= Easy gliders (onderbinders) € 3,= Dubbele ijzers € 1,15

Komt er een totaallijst, of moet iedereen niet vergeten zijn ID mee te nemen, als je schaatsen wil huren?

Eerlijk gezegd was me dat nog niet eens opgevallen, maar neem gewoon ff voor de zekerheid je id mee. Ik kan mij herinneren dat een ov ook afdoende is, maar je weet maar nooit.

Er kan vast wel een lijst gemaakt worden mocht het nodig zijn.

TVA, bedankt, hè.

Was weer een topactiviteitje...

Volgende keer iets met orgels Geertsma?

Alleen als er de avond ervoor geen feestje is... :shock: