Joriekee

Helleuu,

Ik zoek een (het liefst goed werkende) fiets waar ik best bereid ben centjes voor te betalen. Mijn fiets is 9 december jl van mij ontvreemd en ik moet snel een nieuwe hebben.

Hartelijk bedankt voor uw spoedig respons,

xx Jorieke

Ik heb nog wel een fiets van mij bij een vriend staan. Omafietsje, die nu een lekke band heeft, verder tiptop volgens mij. Ik heb'm es voor 50 gehaald maar doe er niet zoveel meer mee. Zal ff kijken of die vriend em nog nodig heeft, anders kun je'm hebben voor 30 eu ofzo

Alaberto schreef: Ik heb nog wel een fiets van mij bij een vriend staan. Omafietsje, die nu een lekke band heeft, verder tiptop volgens mij. Ik heb'm es voor 50 gehaald maar doe er niet zoveel meer mee. Zal ff kijken of die vriend em nog nodig heeft, anders kun je'm hebben voor 30 eu ofzo

Als je dat zou willen vragen, heel graag!

Alaberto schreef: Ik heb'm es voor 50 gehaald

Dit gelooft natuurlijk niemand. 5 euro van een junk omdat hij die vriend anders achterop moest nemen. Die lekke band maakte in die staat toen niks uit maar de volgende dag vroeg, vroegen jullie je allebei af wat jullie met dat barrel moesten. Maar gelukkig bood Jorieke al snel uitkomst en met Alberts 'tiptop' verkooppraatjes kwam de deal al snel rond. 45 ekkies voor op regiokamp, mooi gedaan Huzeling!

25 ekkies ofzo. Hij biedt em aan voor 30 ofzo. Wel goed lezen Lynyrd.

Winters schreef:
Alaberto schreef: Ik heb'm es voor 50 gehaald

Dit gelooft natuurlijk niemand. 5 euro van een junk omdat hij die vriend anders achterop moest nemen. Die lekke band maakte in die staat toen niks uit maar de volgende dag vroeg, vroegen jullie je allebei af wat jullie met dat barrel moesten. Maar gelukkig bood Jorieke al snel uitkomst en met Alberts 'tiptop' verkooppraatjes kwam de deal al snel rond. 45 ekkies voor op regiokamp, mooi gedaan Huzeling!

Leuk geprobeerd Wintertje, maar 'k heb em van Bikecentrum Dik, vlak bij mijn hause. @ Jorieke, zal hem ff zo snel mogelijk bellen.

Ik kan de band wel plakken. Ook maar 30 euri.

Haaa, ik heb al een fiets van mijn oma. Dus Albert, hoeft niet meer !
Maar toch thanks voor je ontzettend snelle update of die vriend nou een fiets had of niet ;)

Albert mag ik je fiets?