Boerema

Beste iedereen,
Er is een maand lang en langer ontzettend hard gewerkt, geklust, bedient, gekookt en gepraat en gegeten. Zeshonderdvijftig vrijwilligers, bijna drieduizend gasten, een ontzettend mooi pand. Het is nogal een prestatie.
En het is allemaal bijna voorbij. Maar niet voordat er donderdagavond een belachelijke kraker van een slotfeest gehouden is. Donderdag aanstaande, 16 december in de Pruim City, vlakbij de Febo, tegenover de Vera, luiden we daar met alle vrijwilligers, gasten, toevallige passanten én burgemeester Rehwinkel het einde van Happietaria Groningen 2010 in.
Burgemeester Rehwinkel zal zelf rond 0:00 de opbrengst bekend maken.
Verder moet u weten dat die avond voor iedere consumptie er één euro naar Burkina Faso gaat.

In het kort:
Happietaria Slotfeest
Donderdag 16 december
Vanaf 22.30
Pruim City
Oosterstraat 13A

U bent van heel harte uitgenodigd. Neemt u ook allemaal en vooral al uw kennissen, vrinden en vage bekenden mee.

Het wordt een te gek feest!

Grote DJ's! Grote zaal.
Komt allen Happietaria de maand uit feesten!

Hoe kan de opbrengst tijdens het feest om 00.00 al bekend worden gemaakt als er na 00.00 ook nog biertjes worden gedronken voor het goede doel?

Ik heb een heel fancy filmpje in mijn INBOX, wordt die niet gepost?

Kan die niet op de webciemail C.A.?

Of abactismail, of hoe dat spul tegenwoordig heet.

Hierbij ook het "fancy" filmpje:

http://www.vimeo.com/17763714
Kapitein Luv

Waarom gaat het niet naar het armste land van Afrika?

Nou Lodewijk, mooi kans dat jij ook is een keer iets doet!

Wie werk ziet, mag het uitvoeren.

sticky?

Harryd schreef: sticky?

Hoor ik nou goed dat jij samen met je boyband "Sticky" een optreden gaat geven op het slotfeest?

Kek filmpje by the way. Dat vervelende deuntje zit nu al mijn hoofd.

Webcie?

Nou niet meer zeuren Harrydee

Sanzo Panza

En wie is de DJ? In ieder geval komt RONALD WIELSTRA. Ronald Wielstra? Ja Ronald Wielstra. Voor iedereen die op het NSG gala was is het een warm weerzien. Die vent is een hele harde baas!

Ron-Kruidhof

Kleine update: ook theo zuidhof is een van de dj's die zal draaien op het eindfeest

HugoterHorst

wanneer is donderdag 17 december?

HugoterHorst schreef: wanneer is donderdag 17 december?

Ghehe, ja daar kwamen wij ook al achter inderdaad.
Donderdag 16 december!

Vanavond het feest der feesten. Om 00:00 maakt de burgemeester de opbrengst bekend. Er staat een erg goeie DJ te draaien en vanaf een uur of 2 zal Theo Zuidhof met zijn compaan Wouter Neef de sterren van de hemel draaien.

Komt allen, komt allen. Zou leuk zijn als het lekker druk is :).

Geloof het of niet, maar het wordt leuker dan gister.

Beter gaat iedereen gewoon naar soos, ik ben BHV-er :s

Ik ben op zoek naar advies.. Ik heb morgenvroeg tentamen, moet ik dan hierheen gaan of niet?

het is niet verstandig Richard, maar wel superleuk!