Aedo

Dag allemaal!

Donderdag is het zover, Harm Veldman komt zijn lezing geven! Dit is dus de lezing mede naar aanleiding van de 'we vragen het de ov-cie' van amice Bruins. Waar gaat het over?

Een paar weken geleden hebben christenen elkaar op het Malieveld excuses aangeboden voor wat elkaar tijdens kerkscheuringen van de afgelopen eeuwen is aangedaan. Maar is dat eigenlijk niet raar? Onze voorouders stonden voor hun principes, zelfs zozeer dat ze bij elkaar uit de kerk stapten. Hoe kan het dat wij die verschillen dan het liefst relativeren? En moeten we dat willen?

a.s. donderdag, inloop 20.00u, begin stipt 20.30u
@soos

Komt allen!
Arend Elias

Ben ik bij

Dit klinkt als een zeer nuttige donderdagavond besteding! Afterparty op soos, kom maar door.

Lennard schreef: Afterparty op soos, kom maar door.

Huh, zei je nou swingfeestje op soos donderdag?

Jaaaa dansen!

Uhmm, ja ik geloof het wel.

Ik ben benieuwd. Ik word persoonlijk soms gek van de vraag wat nou het verschil is tussen de cgk, ngk, gkv enzovoorts. Als ik nou ook al niet meer mag relativeren snap ik het zelf ook niet meer.

Eindelijk weer eens een Doctor binnen de muren van de soos. Dhr. Veldman is in de bloei van zijn carriere, en ik heb in de wandelgangen gehoord dat het een zeer intrigerende man is!

Hoeveel mensen zijn er geweest?

Stuk of 20, misschien een of twee meer.

Een stijgende lijn op het hellende vlak, ik ben blij

En het was donders interessant, OVcie bedankt!

Wat Willy zegt. Zat de hele lezing op ´t puntje van m´n stoel

Ik ook, maar dat kwam vooral omdat ik niet lekker op die barkruk zat. Was wel een goede lezing.