Maajke

Wanneer de wekker altijd net iets te laat af gaat om zonder gehaast op tijd in de collegezaal te verschijnen, is het wat lastig om stil te staan bij het feit dat u ook deze dag weer van God hebt gekregen. Daarom nodigt uw BASIC u uit om de wekker nog net even wat eerder te zetten en met uw schorre stemmetjes en, niet te vergeten, uw liedbundel naar Parel 126 te komen om u weer bewust te worden van het geschenk dat deze dag eigenlijk voor u is en om God daarvoor te danken!
Het spreekt vanzelf dat er heerlijke warme broodjes en koffie voor u klaarstaan.

08.30 Ontbijt
09.00 Sing-in

In verband met inkopen is het fijn als u zich even opgeeft in dit topic wanneer u van plan bent te komen ontbijten.

Tot dinsdagochtend!

Liefs,
uw BASIC

tof! ik ben er bij :)

Ontbijten bij de buren, wie wil dat nou niet!

Ik ben er bij.

Goed idee, ik ben erbij!

jammer, op dinsdag loop ik stage...

Koning Drietand

Ik ga ook wel denk ik. Ik heb wel weer om 10 uur college dus zal het niet helemaal uit kunnen zingen denk ik.

Maandagavond vertrekken en ik kom precies om half negen aan! Ik ben er bij!

Ik ben er ook bij! Eindelijk een ochtend geen college, dat moet je dan gelijk goed invullen!

Super, ik ben erbij.

Jammer, ik heb om 09.00u college (jij ook Maaike Blijdorp....) maar misschien kom ik om half9 nog wel ff gezellig ontbijten.

Ik kom ook :D

Ik kom ook! Lijkt me leuk!

Een beetje laat... Maar leuk, ik ben er waarschijnlijk bij morgen!

Ik kom ook nog wel even, maar moet wel om 9.30 uur weer weg.

Ik kom met jasper mee, ff relax beginnen.

ha wie weet kom ik zelfs nog even langs, kzie net dat het in de Parel is en een gezellig ontbijtje is natuurlijk nooit weg. kan het nog? ik kan alleen niet blijven zingen want ik heb ook om 9uur college..

Ik ga ook komen denk ik, wel een beetje laat, en vroeg, maar toch.

dat was een lekker ontbijtje! en de singin was ook weer tof zo vroeg op de morgen ;)

inderdaad! Bedankt BASIC en parel 126!

Koning Drietand

Stom helemaal vergeten.

bedankt Basic voor mijn goeie begin van de dag!