Prima symposium! Heb er erg van genoten, goede sprekers en een leuk debat! Symposiumcommissie, bedankt!

Verder sluit ik me helemaal aan bij de woorden van Hans.

Heel leuk symposium, inderdaad erg goede sprekers en ook het debat was van een goed niveau. Jammer dat ik wat later was, maar wat ik heb meegemaakt was goed.

Symposiumcommissie, bedankt! Heb zelfs nog even het genoegen gehad om met Veling te praten. :D

En ook ik sluit me aan bij de woorden van Hans.

Ja, er werd een redelijk volledig beeld gegeven van de reikwijdte van de discussie vond ik. Prima onderwerp natuurlijk! En ja, de opkomst... tegen iedereen die er niet was zou ik willen zeggen: leer eens een keer schakelen. Als je niet weet hoe dat moet, heb je namelijk een probleem... Ofzo.

ik vond t zooo jammer dat ik na de 1e twee lezingen al weg moest! had dat debat graag willen meemaken... arnold christiaan en stieneke goed georganiseerd!!

hé christiaan je had evt zelfs nog je P op kunnen halen joh! kwas half 6 buiten...

Ik heb ook genoten. bedankt!

En ik vond het ook erg interessant. Leuk dat de sprekers ook zulke uiteenlopende standpunten hadden. Ik zeg: goed geregeld symposiumcie

Idd, Stieneke, Arnold en Christiaan: goed geregeld! Complimenten!

Symposiumcie, bedankt! Uitstekend geregeld. Jammer dat ik in de pauze alweer weg moest.

Koning Drietand

ik vond het ook supertof vond het echt jammer dat ik het begin heb gemist, maar gelukkig nog wel net het laatste stukje van veling mee kunnen pakken. het was gelukkig zeer boeiend, want met 3,5 uur slaap van te voren en al 5 uur college ben ik toch wakker gebleven. ook de stickertjes krijgen was fantastisch. hoef er nog maar 19 volgens mij. alleen aan het eind had er ook wel een stukje worst bij de kaas op de schaal gemogen voor de mensen die niet zo'n kaas fan zijn.

Het was tof mensen! We staan zelfs in het ND, goed geregeld!

http://www.nd.nl/Document.aspx?document ... l&id=81935 voor de mensen die het willen lezen.

Is een aardig verslag inderdaad. Wel jammer dat er niet zoveel over het 'schakelen' van Veling in staat, maar ik kreeg ook de indruk dat mevrouw de verslaggeefster tijdens het debat niet meer aanwezig was.

Aanwezigen, hartelijk dank voor jullie opkomst. Wat ons betreft is het symposium zeer goed verlopen, zowel organisatorisch als inhoudelijk verloop. Ton en Marjolein ook nogmaals bedankt, was erg relaxed, die muziek vooraf, in de pauze en na afloop.

Wel aardig artikel, ben wel benieuwd wie het geschreven heeft. Daarnaast hadden er absoluut meer mensen moeten komen.

Ach, de GSV is intellectueel failliet.

Flor is schreef: Wel aardig artikel, ben wel benieuwd wie het geschreven heeft. Daarnaast hadden er absoluut meer mensen moeten komen.

Reiny de Vijter is de naam van de verslaggeefster die aanwezig was.

Ik vond het ook een mooi symposium. Enigszins verrassend zelfs. Alle aanwezigen wil ik hierbij nogmaals hartelijk bedanken. Ik ben het wel eens met Hans, al heb ik tijdens het symposium geen negatieve gevoelens gehad wat betreft de opkomst. Wel vond ik het jammer toen ik de in eerste instantie ietwat teleurgestelde blikken in de ogen van de sprekers zag. Maar de aanwezigheid van de pers maakte het een beetje goed volgens mij.
De sprekers zelf waren ook enthousiast over deze middag, ze wilden nog wel even doorpraten.

Reiny de Feijter.

Ik vond het ook geslaagd. Met veel plezier geluisterd naar de sprekers. Vooral de heer Van Gennip deed het goed.

Wie geen genoeg heeft van Peter van Schie. Hij is nu op radio1.

Ik heb het gehoord. Straks is Kars Veling op radio 1.

Toch wel nu, en het gaat over de vrijheid van onderwijs en zwarte/witte scholen.