Stieneke

Op dinsdag 14 november komt de verkiezingsbus van de ChristenUnie naar de provincie Groningen met lijsttrekker André Rouvoet, Arie Slob en Tineke Huizinga. Op het programma staan o.a. een ontvangst door het stadsbestuur, een discussie met burgers op Grote Markt en in Herestraat, werkbezoek agrarisch bedrijf en een bruisende verkiezingsbijeenkomst.

Om 20:00 uur zal in het Gomarus College, Vondelpad 1 in Groningen een verkiezingsbijeenkomst worden gehouden waar de lijsttrekker van de ChristenUnie voor de Tweede Kamerverkiezing André Rouvoet en ook Arie Slob en Tineke Huizinga het woord zullen voeren en in debat gaan met het publiek. Aan deze bruisende verkiezingsbijeenkomst werken verder mee: Gerald Troost, Herman Veghter en Reinier v.d. Berg.

Iedereen is van harte welkom!

Kijk voor meer informatie op www.provinciegroningen.christenunie.nl
of bel mij even.

Vriend Niels

Kan ik dan mijn vraag:

"Bij de uitslag van mijn Stemwijzer eindigt de Christenunie bijna onderaan, maar ik wil toch op jullie partij stemmen, mag dat?"

En komt mijn zus ook?

Wat wil je met die vraag, hem stellen? Het schijnt trouwens bruisend te worden, die bijeenkomst.

Vriend Niels

Stellen ja. Kom jij dan ook Kraker?

Ik weet niet of je zus ook komt. Gaat ze mee op regiotour?

Weer twee activiteiten op een avond. Kan de senaat dit niet wat beter regelen?

Vriend Niels

Wie gaat er wel?

Kunnen ze niet even langs Vinkhuizen komen vanavond? Dan pakken ze met z'n drieen een hele vracht bijbelkringen mee. Wij zitten op aqua 509.

Of de UB-kantine? Bij tijd en wijle ook veel potentiele CU-stemmers.

Ben er drie jaar geleden geweest, was een saaie avond. De standaard prietpraat, geen aanrader. Maar misschien is het nu allemaal veel leuker geworden.
Ik ga in ieder geval lekker naar bijbelkring. Das pas echte trouw.

Vriend Niels

Komt Arie (www.stemrou.nl) Boomsma ook?

Wij komen vanavond sowieso met onze hele bijbelkring...leek ons wel een leuke avond worden!

2/3 van rood komt zelfs! ;)

Het was een overweldigende avond! De aula in het Gomarus College was afgeladen. Groningen staat bekend om de grote betrokkenheid en opkomsten, ook nu weer spanden we de kroon. Maar daar gaat het natuurlijk niet om. De boodschap van het belang van christelijke politiek is vanavond weer heel duidelijk naar voren gekomen. Niet saai, nee, aansprekend en enthousiast!
De foto's zullen binnenkort op de website te zien zijn.
Er waren heel wat GSV'ers, super! De foto komt vast vandaag of morgen in dit topic.

Het was een goede avond, alleen jammer dat Arie en Tineke er niet waren. De poster ga ik boven mijn bed hangen.

Het moet trouwens niet gekker worden: vrouwen van zeventig die gaan praisen bij 'Mijn schild ende betrouwen'...

Mausie schreef: Het was een goede avond, alleen jammer dat Arie en Tineke er niet waren. De poster ga ik boven mijn bed hangen. Het moet trouwens niet gekker worden: vrouwen van zeventig die gaan praisen bij 'Mijn schild ende betrouwen'...

Beetje jammer dat je daarvoor een evaluatie en bijbelstudie mist. Wij hebben hele goede persoonlijke gesprekken gehad en hadden je er graag bij gehad.

Vriend Niels schreef: Kan ik dan mijn vraag: "Bij de uitslag van mijn Stemwijzer eindigt de Christenunie bijna onderaan, maar ik wil toch op jullie partij stemmen, mag dat?"

Heej niels, jammer dat je er niet was, anders had je antwoord op deze vraag gehad: Je hoeft niet dezelfde uitgangspunten te hebben om ht met de basisprincipes van de CU eens te zijn. Maw: zelfs als je neit christelijk bent kun je op hun stemmen met nog eens andere woorden: ALLE stemmen zijn welkom...

En Niels, je zus was er ook.

Het was heel tof en interessant. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de gemaakte foto's..

Nelian?

Mausie schreef: Nelian?

Jajaja...

tof :D :D