Manon ten Have

Heehoi!

Ga jij vaak naar de AH?
Krijg je dan superdieren?
Doe je er dan niks mee?

Heb jij op alle bovenstaande vragen ja geantwoord? (ja) -->

Maak dan mijn lieve zusje van 11 gelukkig. En geef ze aan mij (op soos ofzo, of als je op thee komt of wat dan ook) en dan geef ik ze weer aan mijn zusje.

Ze heet Laura en ze is fanatiek superspaarder (ze heeft een album en is hartstikke enthousiast over die dingen), maar ze heeft er nog niet zoveel, dus vandaar..

Paula Lunenborg

Anders mag je ze ook aan ons (Rosalie, Jorien of mij) geven, want wij vinden ze bijna net zo leuk :)

Spaart snackbar 224 niet meer?

Paula Lunenborg schreef: Anders mag je ze ook aan ons (Rosalie, Jorien of mij) geven, want wij vinden ze bijna net zo leuk :)

Paula, Paula, Paula. Ik had niet verwacht dat jij van die stomme kaartjes zou wegkapen voor de neus van een lief klein 11-jarig meisje die die kaartjes toevallig wel leuk vind. Mijn basisschooljuf zou zeggen: 'Ik ben niet boos, maar wel heel teleurgesteld.'

Staat jouw zusje ook altijd bij de tweede Albert Heijn aan de Rijksweg in Groningen?
Tegen hen zeg ik altijd: Nee, wij houden ze zelf, want wij vinden ze ook heel leuk.

@Webcie: kunnen jullie ook een virtueel dranghek plaatsen voor de ingang van ons forum?

Paula Lunenborg
Gerjan schreef:
Paula Lunenborg schreef: Anders mag je ze ook aan ons (Rosalie, Jorien of mij) geven, want wij vinden ze bijna net zo leuk :)

Paula, Paula, Paula. Ik had niet verwacht dat jij van die stomme kaartjes zou wegkapen voor de neus van een lief klein 11-jarig meisje die die kaartjes toevallig wel leuk vind. Mijn basisschooljuf zou zeggen: 'Ik ben niet boos, maar wel heel teleurgesteld.'

Nee; ik ben een dierenliefhebber die het verdrietig vind als arme diertjes (weliswaar op kaartjes) in het donker van de prullenbak belanden, omdat GSV'ers te lui zijn om ze aan Manon te bezorgen en ze dan maar weg te gooien. :love:

Paula Lunenborg schreef:
Gerjan schreef:
Paula Lunenborg schreef: Anders mag je ze ook aan ons (Rosalie, Jorien of mij) geven, want wij vinden ze bijna net zo leuk :)

Paula, Paula, Paula. Ik had niet verwacht dat jij van die stomme kaartjes zou wegkapen voor de neus van een lief klein 11-jarig meisje die die kaartjes toevallig wel leuk vind. Mijn basisschooljuf zou zeggen: 'Ik ben niet boos, maar wel heel teleurgesteld.'

Nee; ik ben een dierenliefhebber die het verdrietig vind als arme diertjes (weliswaar op kaartjes) in het donker van de prullenbak belanden, omdat GSV'ers te lui zijn om ze aan Manon te bezorgen en ze dan maar weg te gooien. :love:

Wel te lui om ze aan manon te geven maar niet te lui om ze aan jullie te bezorgen?
Ik neem ze donderdag wel mee naar soos. Wie me het eerst aanschiet, mag ze hebben.

Dus degene door wie je het eerst aangeschoten wordt mag ze hebben? Goed verhaal dit...

Kan je ook door andere dingen dan alcohol aangeschoten worden dan?

Ik heb een paar superdier kaartjes. Kom maar ophalen.

Manon ten Have

Awesome!! Wil je ze meenemen naar de hv? als je er bent? Ik ben er sowieso. Anders kom ik ze wel eens ophalen.

En nee mijn zusje woont in assen. Dus ze staat niet achter dranghekken of iets dergelijks.