nannega

Amice, amicique,

De OCSG is klaar voor de start van een nieuw jaar. Afgetrapt is er al wel een beetje maar dat mag vooral warming up heten. 21 oktober is de echte aftrap met een Sing In zoals u inmiddels van de OCSG gewend bent. We zullen onze toevlucht zoeken in de columnakerk en beginnen om 20.00 uur. Let op dan beginnen we ook echt, de kerk is open vanaf 1930 uur.
David van NSG landelijk is bereid gevonden ons te vertellen:

'Christen hebben altijd gelijk'

Na afloop van de Sing In zullen we samen nog wat drinken en dat vormt daarmee de ideale gelegenheid om je een keer in je broeder(vereniging) en of zuster te verdiepen. Als we het toch over broeders en zusters hebben wil ik jullie oproepen die ook mee te nemen, niet alleen die van thuis thuis, maar ook het potentieel aan broeders en zusters dat nu misschien nog onwetend in de collegebank zit. Zegt het voort, zegt het voort!

Wij rekenen op jullie komst!

Namens het OCSG Bestuur 09//10

Henk-Jan

Het OCSG!

Verder tof initiatief!

'Christen hebben altijd gelijk' is wel een goede zin bedoel je? :)

Het scheelt dat ze altijd gelijk hebben. Zo niet, dan toch.

dat is op een woensdag, dus. is er daarna nog een vette borrel? kan ik mijn gelijk halen.

Dat is inderdaad op woensdag en daarna is er nog een borrel. Goed begrepen HT :P

jaja, maar is dat op soos of ergens anders?

Webcie, wat mij betreft kunnen we overgaan naar het externe topic.

Øctr schreef: 'Christen hebben altijd gelijk' is wel een goede zin bedoel je? :)

Ja Henk, moet het sowieso niet 'Christen [sic] hebben altijd gelijk' zijn?

Koning Drietand

Mag dit topic een sticky?

Armando. Er zijn grenzen. Met je stick.

Lijkt me leuk, ik ben dr wel bij vanavond.

Was het gaaf?

Heel gaaf.