David

Het motto van Christal is: “Wij bellen voor een betere wereld”. Met onze inspanningen hopen we de wereld een beetje beter te maken. Voor zo’n 150 goede doelen in Nederland verzorgt Christal campagnes op het gebied van fondsenwerving, ledenwerving, werving van vrijwilligers en collectanten. We hebben zoveel werk dat we hard op zoek zijn naar nieuwe collega’s, vanaf nu ook in de regio Groningen.

Als telecedent van Christal heb je iets met de organisaties waar Christal voor belt, en dat klinkt door in je telefoongesprekken. Je vindt het leuk om mensen enthousiast te maken voor uiteenlopende goede doelen. Het gaat in principe om een parttime dienstverband van minimaal 9 uur per week. Het is belangrijk dat je per week één avond beschikbaar bent. Je werkrooster vul je zelf in en dat mag per week verschillen. Flexibeler kunnen we het niet maken. De sfeer is gezellig en je verdient een behoorlijk salaris.

Woon je in Groningen of omgeving, ben je 18 jaar of ouder en heb je belangstelling om te ‘bellen voor een betere wereld’, meld je aan voor een informatiebijeenkomst of vraag om een sollicitatieformulier. Bellen mag ook: 038-4268400.

En als je slim bent vraag je een sollicitatieformulier aan via iemand die bij Christal werkt dan kun je ook nog €75,- binnen tikken. (bijv. Willy, Erik, Wouter, Anne, Johan of ik...)

Daarnaast help je natuurlijk de GSV aan pieken, heb je je eerste goede doel al te pakken als je binnen bent!

En t verdient ook nog eens leuk!

n@nno schreef: Daarnaast help je natuurlijk de GSV aan pieken, heb je je eerste goede doel al te pakken als je binnen bent!

Heeel goed Nanne, knallen met die commercie!

Een berichtje van Christal:

Wij zijn weer op zoek naar Telecedenten!

Op donderdag 5 en dinsdag 10 augustus a.s. organiseren wij weer een training voor nieuwe telecedenten. De training valt nog in de vakantie. We hebben het expres voor de ontgroening gepland maar mocht de datum niet uitkomen dan wil ik de mensen toch oproepen om wel te reageren want in september komt er vast weer een mogelijkheid om te starten, dus solliciteren kan wel alvast!
Een sollicitatieformulier kan je opvragen bij een van de Senatoren en ingevuld gemaild worden naar marleen@christal.nl
Voor vragen kan contact worden opgenomen met Hilma of Mariëtte via 038-4268400.

Met vriendelijke groet,
Christal Teleservice b.v.

Fenna Johannes
Personeel & Organisatie

Ook drie keer in de week knettertjes depressief terugkomen van je werk? Meld je dan nu aan op bovenstaand adres!

Hmm heb ik bij Siard nog niet zoveel van gemerkt, wie weet komt het nog...

Komt vanzelf, geloof me..

En weest gerust, als je ergens kritiek op hebt bij Christal krijg je alle ruimte om het te uiten!

Herbsgarden

Serieus, die vrouwelijke supervisers drijven je compleet mad: "Jan Jaap en Jan, ik weet dat het snikheet is en heel Nederland zit te barbecuen en dat daarom niemand opneemt. En ik weet dat je daarom maar eens per half uur een telefoontje hebt. Maar daarom is het nog niet geoorloofd om galgje te doen. Dus lever dat papiertje maar in. Je krijgt het terug wanneer je een klant scoort."

En het is ook best deprimerend als een supervisor bij een evangelisatieproject met een stalen gezicht adviseert: "Zeg eens wat vaker 'Jezus', dat spreekt mensen aan en dan geven ze sneller geld."

Ook word je verdrietig als je vriendelijk moet reageren op mensen die zeggen: "Nee, ik wil niets extra's aan de EO doneren. Een week geleden nog wel. Maar nu Andries Knevel zijn verstand en de wetenschap gebruikt en daarom niet langer volhoudt dat de aarde in zes dagen is geschapen, ben ik erg boos. Het is een schande! Dat staat toch in de bijbel?! Hij is geen echte christen! Ik wel, maar hij niet. Toch?!"

Gelukkig staat er veel positiefs tegenover: vriendelijke mensen die opnemen en zeer lange pauzes.

Ik zou er bijna weer gaan werken.

Al zou ik dat willen, denk niet dat ze me terug willen.

Hee wees eens blij dat er nog baantjes zijn, het is crisis hoor.

Nou wat je zegt, en je verdient ook nog eens de helft van 150 euro zomaar als je je via een werknemer aanmeldt.. (Dan moet diegene en jij nog wel 6 hele maanden bij Christal blijven werken, via mij heeft het dan weinig zin).
En als je het werk te serieus neemt wordt je wellicht depri, anders niet :P

Goed vertoeven bij christal. Galgje, internet en andere ongein vinden ze prima.
Alleen een eigen mening kunnen ze niet zo waarderen.

Nee, want hun eigen kinderen zijn van onze leeftijd, en daar pikken ze het ook niet van!!!

Haha, wat een briljant topic dit. Erik en Johan hebben jullie hier niet ook wat over te melden?

Via mij kan dat wel, in tegenstelling tot JJ, Wouter of Willy werk ik er nog wel ;)
En ja, het is soms uitdagend werk, maar niet zo erg als Jan net schetst