Gerdien

Hee allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten, heb ik nog geen kamer. Ik ben wel hard op zoek, maar het zit me nog niet echt mee...
Dus als iemand iets weet, dan hoor ik het graag!

groetjes Gerdien ten Brinke

Hillien schreef het volgende, maar het kan zijn dat ze al iemand hebben gevonden (het bericht staat sinds 30 augustus op GSVnet). Succes!

Pien89 schreef: Lieve Mensen die nog een kamer zoeken. Van mijn zusje kreeg ik de vraag of ik dit even wilde posten. Zij trekt binnenkort samen met een vriendin in de saffier, en ze zoeken nog een derde huisgenoot. Liefst vrouwelijk en rond de 18 jaar. Misschien iets voor de vrouwen van Fuaab Fnor?? Het gaat om de kamer van 9,5 m2. Dit gaat ong 145 euro excl kosten. En er zal max 50 euro gas/water/licht/internet bijkomen. Als je interesse hebt, mag je even een heel leuk mailtje sturen naar Tineke Alserda. (tientje_a_12@hotmail.com) Stel jezelf even voor, stuur misschien een foto mee. Dan selecteren ze de leukste berichten eruit, en mag je misschien komen hospiteren.

schat daar heeft ze al gehospiteerd, die kamer is al weg...!

Kun je niet proberen of je bij meneer de olim fiscus en de olim dubbellikker in huis kunt? Het zou niet verkeerd zijn als dat mannenhol eens een vrouwelijk tintje krijgt.