JaMPot

Lieve webcie,
Ik blijf zo wel bezig om jullie voortdurend van werk te voorzien. Ik bemerkte deze dag, dat mijn nieuwsbalk leeg blijft in een topic. Oftewel hij doet het alleen op de pagina's home en actieve onderwerpen (Ik heb niet een heel grondige analyse gedaan) Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling
Verder zie ik in het oudledenforum steeds een blauw hokje, waarmee ik bepaalde zaken aan de moderatoren zou kunnen melden. Ik heb het al met Henk daarover gehad, maar 't staat er nog steeds. Is dat de bedoeling?

Hulp bij het bijschaven van de site is altijd welkom.

De blauwe vierkantjes zijn (als het goed is) verledentijd. Ik kon gister niet vinden waar het stond, maar heb het even nagezocht. Daar heb je dus geen last meer van.

Dat van die nieuwsbalk. Dat klopt. Volgens mij is er wel eens een mededeling over gedaan, maar zeker weet ik het niet. Ik zal zo, als ik tijd heb, eens kijken of ik het kan vinden.

Biezema schreef: De blauwe vierkantjes zijn (als het goed is) verledentijd. Ik kon gister niet vinden waar het stond, maar heb het even nagezocht. Daar heb je dus geen last meer van.
Het is goed! Toch wel mooi dat je zo snel serieus genomen wordt. Bedankt!

Het is voor onze eigen bestwil. Anders krijgen we allemaal meldingen die door niets beters te doen hebbende burgermannetjes of bijna bumatjes verstuurd zijn.

.........!
Over de nieuwsbalk heb ik onderhand idd gevonden. Sorry, voor mijn aanemerkingen daarop. Jullie zijn er nog mee bezig, dus ben ik heel erg benieuwd wanneer het af is.

PS. mijn signature staat alweer uit, nu ik weer iets aan mijn profiel veranderd heb.