Arnold

Hoi.

Om nog wat bestanden van een oude computer te plukken alvorens hem door een 10-jarige te laten slopen, heb ik een muis nodig. Je weet wel, zo'n ouderwets ding met een snoer eraan, en niet onbelangrijk: een pinnetjes-uitgang. Tegenwoordig schijnt iedereen ofwel een draadloze muis te hebben ofwel een met usb-uitgang, maar ik wil er dus graag een lenen met pinnetjes.

Wie heeft er een die ik komende week even kan ophalen? Mijn dank zal groot zijn.

Ik heb er nog wel een liggen.

He Arnold, ik heb nog een usb-naar-pinnetjes-dingetje-omschakelaar liggen. Dan kan je gewoon een usb-muis erop aansluiten. Maar je hebt twee soorten pinnetjes-plugjes:

  • Een heeeeele oude, die plug is ruim 1 cm breed. Maar dan moet je een pc hebben van ruim 8 jaar oud. In dat geval kan ik je niet helpen
  • Een wat modernere, vaak is het plugje groen en is hij minder dan 1cm in doorsnee, in dat geval kan ik je wel helpen.

Maar ik ben pas dinsdag weer in Grunn...

Die tweede variant klinkt me als muziek in de oren, UndahCovah. En dinsdag is geen probleem, ik ben er dan ook nog. Ik bel nog wel even over het afhalen.

En rolv, bedankt, maar UndahCovah woont iets dichterbij...

het spreekwoord wie het eerst komt wie het eerst maalt gaat blijkbaar niet in alle gevallen op. jammer rolv!

He verdorie!