N.B. Steendam

Kijk es, heel mooi ding. Ik vraag er 65 E voor en dat is een goede prijs. Kopen?

op zich kun je ook een vuilniszak vullen met aardappels; zelfde idee.

misschien heeft u enkele specificaties? Hoe ver zakt-ie in als je 1m80 bent en 73 kg weegt, bijvoorbeeld? wel materiaal is-ie van gemaakt?

N.B. Steendam

Afmetingen: 140 x 180 cm
Over het materiaal: De fatboy is gemaakt van een praktische en gemakkelijk schoon te maken nylon materiaal met een speciale coating. U kunt de fatboy schoonmaken met water en zeep
Inzakkigheid: afhankelijk van de hoeveelheid vulling, zelf aan te passen.

Bekijken en proberen? Saffier 156, HT zet een lekker bakje koffie voor je.

Voor de wat minder zware mensen: hij is ook geschikt om te delen. ;)

Ik wil er best een, maar 65pleuro.. poehoee..

Herbsgarden

Waarom zet je hem niet op Marktplaats? Biedingen lopen daar zo op tot 85 euro. Of is dit een speciale aanbieding voor de GSV?

Ja, via de Commercie is geregeld dat 10 procent van het aankoopbedrag naar de GSV gaat.

ik zou mn hond er nog van afschoppen, maar wel goed dat je 10 procent aan de GSV geeft! :D

Nieuw kosten ze ruim 100 dus.
Voor hippe mensen, dus lekker wegzakken en tegelijk met je Iphone bellen terwijl je van je rosébiertje sipt en er experimental Jazz door je Bose speakers blaast. En je hebt Nespresso, maar niet tegelijk met rosébier, dat zou raar zijn.

Herbsgarden

Verwerk die Nespresso nog even in je tweede post en je hebt een prima berichtje.

Koning Drietand

Jan schaf dat ding eens aan, dan heb jij eindelijk ook een lekkere zitplek inplaats van die harde aftandse stoelen.

N.B. Steendam schreef: Kijk es, heel mooi ding.

Waar ik benieuwd naar ben: waarom wil je ervan af?

N.B. Steendam

Omdat ik iemand anders gelukkig wil maken Ilja, daarom. Komt bij dat ik helemaal niet zo trendy ben, maar omdat ik een Fatboy heb liggen raakt iedereen in de war.

Toch is het niet zo dat hij stante pede de deur uit moet. Als ik er geen leuk bedrag voor kan krijgen blijft hij mooi in mijn bezit.

Die dingen zijn altijd vet irritant. Als je erin wilt liggen om tv te kijken bijvoorbeeld (tv kijken doet men mijns inziens graag hangend/ liggend) heb je totaal geen steun voor je nek en kijk je in hangende positie regelrecht naar je plafond. Echt jammer... Ik zeg: niet kopen, wél 10% overmaken naar de GSV rekening.

Een vriend van me had er 2 voor 40 op marktplaats. Dus Niek, voor 20 eu ben ik je man.

N.B. Steendam

Blaat. Voorbeeldje: voor precies dezelfde (maar dan met 2 gaatjes) is 50 E .

15 Euro meer voor een gaaf exemplaar lijkt mij dus heel redelijk. Toch krijg ik het gevoel dat ik hem niet aan een gsv'er ga slijten... :D

N.B. Steendam schreef: Blaat. Voorbeeldje: voor precies dezelfde (maar dan met 2 gaatjes) is 50 E . 15 Euro meer voor een gaaf exemplaar lijkt mij dus heel redelijk. Toch krijg ik het gevoel dat ik hem niet aan een gsv'er ga slijten... :D
Marktplaats.nl schreef: Helaas. Deze advertentie bestaat niet. Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.

gelukkig hoef ik niet te treuren..

N.B. Steendam
N.B. Steendam schreef: Klopt: http://link.marktplaats.nl/167585225

oh dat ziet er toch wel heel relaxed uit! hij past niet in mn kamer, maar als ik jou was zou ik die afbeelding van marktplaats even overnemen!

krijg ik die dame erbij voor die 65 euro?

Ik heb vandaag even het genoegen gehad er in te mogen 'zitten', en dat is toch wel erg prettig vertoeven hoor...