Sunset bedankt, ik vond t een leuk feestje. Wel erg warm en het was gewoon te druk op bepaalde gebieden terwijl er één zaaltje gewoon bijna helemaal leeg stond. Kuddegedrag!! :shock:

Maar ik ben het eens met weenyman.

weenyman schreef: Maar dat je nou kan zeggen dat er alleen christelijke muziek was....nee, zeker niet!

Het viel mij ook op dat er gewoon nummers werden gedraaid waarin openlijk werd gevloekt etc. Ik vind dat ronduit slecht van die jongen die die nummers draaide. Dan weet je dat er zo n commotie is geweest rond het feest en dat de organisatoren zeiden dat er christelijke muziek werd gedraaid, en dan werk je daar niet aan mee. Ik snap dat niet. Er zijn zat toffe nummers waarin dat niet wordt gedaan. Draai die dan gewoon.

Verder was natuurlijk de dj in de drie barretjes boven elkaar (bovenin de Drie) erg relaxed. DJ Guillaume (Willem voor intimi!! )bedankt...

http://alwaysincontrol.hilby.nl/

Jah, mooi stuk van am. Tiekstra. Ondanks een paar manke zinnen zeer mooi geschreven. Goede achtergrondinformatie, onpartijdig weergeven van bronnen, een mooi totaalplaatje. Jammer dat het een beetje ondergesneeuwd wordt door het hele SGP-vrouwen gebeuren.

Mooi verhaal, Jurgen!
Je moet alleen eerstejaars GSV'ers niet verwarren met tweedejaars studenten ofzo. Enfin. Ben blij dat ik in een week tijd veel van je schrijfkunsten heb mogen genieten.

Manke zinnen? Ik tel er 1 (die, in alle bescheidenheid, tot deze vorm geredigeerd is.)
En: geen eerstejaars?
>zegt Jurgen.

Nanno en Neef zijn allebei tweedejaars student...

Volgens mij heb ik die hele guillaume niet eens gezien? waar stond ie ergens?

W schreef: Volgens mij heb ik die hele guillaume niet eens gezien? waar stond ie ergens?

Guillaume stond in de grotten een goede show weg te geven!

ow in zo'n hokje achter zo'n glasplaat ofzo?

Ja, helaas hadden we geen betere plek voor hem.

Jammer hoor, zo iemand verdient een grootse plaats. Wel tof dat zijn muziek in drie vertrekken te horen was.