Feranderd

Ja hoor, je schrikt je rot en dan blijkt het brandalarm af te gaan, wat een herrie zeg! Iedereen naar buiten. Wel grappig dat iedereen gewoon luisterde. Ben nu wel benieuwd of het een oefen alarm was

weet iemand meer?

kan ik vanavond nog in de ub terecht of staat er niets meer?

geen doden en gewonden?

er slingert daar ook nog een huisgenoot van mij rond nl

ik voelde t al aankomen en ben thuis gaan leren.. Maar was het een echt alarm?

Op de Hanze verliep vanochtend ook niet alles volgens plan.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp ... g_id=49073

Ik leef nog! Volgens mij wast gewoon oefenen. Ik was met 10 minuten alweer binnen. Helemaal uit mn concentratie natuurlijk!

Koning David

Succes met je tentamen.

dankjewel!

Iets wat ik hiervan wel geleerd heb en een tip: de deur van de nooduitgang op de 4e verdieping rechtsachterin kon niet open. Dus als er echt iets is moet je die maar niet gebruiken!

ik zal het onthouden

Ik sprong bijna uit het raam. Een vrouw met een helm redde me.

en niels gaat nu een bandje inspreken voor op soos: 'wieeeeeeuwwwwieeeeeeewww don't use the elevators'

Is toch vaste prik elk jaar die oefening? Erg nuttig altijd, omdat iedereen iets heeft van 'weer een oefening' en op z'n dooie gemakkie de UB uit kuiert.

Dan duurt het trouwens nog lang voor-ie leeg is. Benieuwd hoe het gaat als er een keer ècht iets is en er raakt paniek in de tent...

Pleur dan wat rookmachines neer en laat wat Lotusvrouwen gillen denk ik dan. Dan wil ik wel rennen hoor.

Ook wel handig om te doen als het druk is en alle goede plekken al bezet zijn.. Als iedereen buiten is sneak je snel naar binnen

Eva schreef: Iets wat ik hiervan wel geleerd heb en een tip: de deur van de nooduitgang op de 4e verdieping rechtsachterin kon niet open. Dus als er echt iets is moet je die maar niet gebruiken!

Ik heb gezien dat een van de portiers deze deur gisteren zonder moeite open kreeg. Ik denk daarom dat het te maken heeft met de onhandigheid van degene die de deur probeerde te openen.

Wat dient er overigens met rolstoelers te gebeuren in zo'n geval?

Die komen heel erg misselijk beneden, denk ik...

vraag me af hoeveel boeken er gejat zijn