Fiep

Ha GSV!

Zoals u misschien weet ben ik bezig met mijn bachelorscriptie. Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar consumentengedrag. Aan de hand van survey/enquête probeer ik data te verzamelen en daarover wat te zeggen. Zonder data is het natuurlijk lastig om conclusies te trekken ;).
Vandaar de vraag aan u allen om mijn survey/enquête in te vullen. Het zal minder dan 10 minuten duren en zal mij heel erg helpen.

Als u de enquête al heeft ingevuld is het niet de bedoeling dat u dit een tweede keer gaat doen. En weet u al veel over mijn scriptie (omdat ik er bv dingen over verteld heb) dan is het handig voor mij om dit even te melden bij de op- of aanmerkingen op de laatste pagina.

Ik wil natuurlijk niet teveel van u vragen, maar het wordt ook heul erg op prijs gesteld als u de enquete verspreid onder uw vrienden (door bv het Facebookbericht te delen).

https://rug.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_e9cPzWvmaks4LWJ

Alvast hartelijk bedankt!!!

Bump!

Help een medestudent, vul de survey in. Ik zoek nog wat mensen die hem willen invullen :D

Jaapie Smulpaapie Vecht

Ik wil hem best invullen maar de link werkt niet, want hij linkt het door naar ene Alwin Westendorp ofzo? Geen idee wie die gozer is.