Lotte

Hallo!:)

Arend Elias en ik sparen de restaurantzegels van de AH, waarvan je er eentje krijgt bij elke 10 euro. Maar..de actie loopt tot 18 mei en we hebben er nog 5 nodig. Als iemand van jullie ze aangeboden krijgt maar ze niet hoeft, mogen wij ze dan?:D

Groetjes Lotte

albertinenanninga

Ik las gisteren op werk dat de actie is verlengd t/m week 22:)

Jippieeeee! Maar dan staat de vraag nog steeds hoor, mensen:)
Mag jij ook stickertjes meesmokkelen?(a)

Cassière: Wil je ook restaurantzegels?
Ik: Nee, daar doe ik toch niets mee.
Cassière: Ooh, je wil geen gratis eten?

Vanaf nu zal ik alle zegeltjes die ik krijg voor je bewaren Lotte.

Dankjewel Henk, moge er kleine bloempjes ontspruiten op de plekken waar uwe voeten deez' aard beroerd hebben.

Hey Lotte,

ik heb er 2, je mag ze komen ophalen any time.

En ook voor Tiny: Moge u, waarheen u ook gaat, bedolven worden door een regen van lieflijk geurende bloempjes.

Ohnoo, ik heb net ook een zegeltje geweigerd:P

Ik heb ondertussen genoeg, dankjewel mensen! Super! De romantiek tussen Arend Elias en mij is voorlopig weer even gewaarborgd.

Volgens mij spaart Mariëlle ze ook

ik heb er nog 1 net gekregen

Paula Lunenborg

Jorien spaart ze ook. En als er nog tien mensen over zijn met 1 zegeltje dan spaar ik ze bij deze ook!

Anja Admiraal

Ik spaar ze ook en heb er nog een paar nodig, het zou fijn zijn als iemand me kan helpen om m'n spaarkaart vol te krijgen! Ophalen is geen probleem ;)

Hier heb ik er nog 1. Neem morgen wel mee naar soos en de eerste die komt mag hem hebben;)

Anja Admiraal

Mijn kaart is vol en ik heb zelfs zegeltjes over! Iemand die er blij van wordt mag ze hebben:)

Paula Lunenborg

Ik ben nog op zoek :D

Anja Admiraal

Hoeveel heb je er nog nodig? Dikke kans dat je je kaart vol krijgt

Paula Lunenborg schreef: Ik ben nog op zoek :D

Ik heb er 4 voor je!

Anja Admiraal
Brenda schreef:
Paula Lunenborg schreef: Ik ben nog op zoek :D

Ik heb er 4 voor je!


En ik 6! ;)
loisvdiermen
Anja Admiraal schreef:
Brenda schreef:
Paula Lunenborg schreef: Ik ben nog op zoek :D

Ik heb er 4 voor je!


En ik 6! ;)

Als jij genoeg hebt Paul zou ik ze graag willen hebben! Nog meer mensen die zegels over hebben anders :)?

Er vallen me twee dingen op:

  1. Ik heb een trend gezet:D
  2. Blijkbaar sparen alleen vrouwen deze zegeltjes. Is de emancipatie dan al zo ver gekomen dat vrouwen hun mannen mee uit eten nemen?