HT

Dag vrinden,

Ik zoek een drukker om een kleine hoeveelheid (5) shirts te laten bedrukken in twee of drie kleuren. Weet jij er één, waar heb je goede ervaringen en weet je hoe duur het ongeveer was?

Ik heb contact gehad met Inventus, zij vragen voor het bedrukken van 5 shirts in twee kleuren 15 euro, in drie kleuren 18 euro. Is dat een redelijke prijs?

Kikkerprint heb ik ook gebeld; bij hen is het niet zo duur (resp. 7,50 en 10,00 per stuk), alleen zijn de aanloopkosten hoog: 50,00.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Je zou De Signstudio ook even kunnen bellen.
Daar heb ik vorig jaar 5 zwembroeken laten bedrukken voor een kleine 5 euro per stuk. Het telefoonnummer is 06 - 24 602 012.

ik heb goede ervaringen met matchpoint,

hier is alle jaarverbandskleding van Syfáris bedrukt en daarnaast ook hel PVT tenue van dit jaar.

prijzen weet ik zo niet meer, maar iets in die geest zal het wel zijn. Ze zitten in een net nieuw pand aan het Damsterdiep. je kunt even op de site kijken voor meer info. Ze hebben in iedergeval rete veel shirts hangen en kunnen alles bestellen. Daarnaast kun je ook je eigen spul inleveren, alleen dan betaal je volgens mij een klein bedrag aan drukkosten extra.

http://matchpointsportswear.nl/

cor heeft een vieze onderbroek. Misschien kun je daar wat mee. (lachen hier op soos, ha!)

Pesman en zonen is een hele goede drukker,
weet alleen niet of het handig is voor een kleine oplage,
maar ze zijn kwalitatief goed en erg vriendelijk.

Herbsgarden

Is dat een gedicht?