Hans

lieve webcie,

ik wil graag met mijn bijbelkring het bijbelkringmateriaal behandelen wat voor de bk met de dominees werd uitgedeeld, nu is mijn bewaardrift nogal geslonken, ik kan het docu nergens meer vinden en nu staat het ook al niet on-line.. kan dat nog on-line komen of wordt het toch weer een video dinsdag?

Die heeft dus online gestaan?

nou, daar ging ik, blijkbaar geheel ten onrechte, vanuit. Lijkt mij toch logisch dat dat soort documenten op onze website worden gezet? gemak dient de mens en door het online te zetten blijft het beschikbaar.

Haha mee eens, en kan het (of het online heeft gestaan) bevestigen noch ontkennen. Ik zie het document i.i.g. niet meer...

Als je weet welke senaat het gemaakt heeft, kun je het beste een van hun even een mail sturen...

Die moeten het wel voor je hebben lijkt mij (zoiets wat je maakt, gooi je neem ik aan niet weg).

als je dan ook nog zo goed bent om het ff te mailen naar webcie@gsvnet.nl, dan kunnen we het online zetten...

hallo lieve webcie.

ik heb van amice Oostrehuis begrepen dat de digitale versie van het document inmiddels in uw bezit is, kunt u mij een schatting geven wanneer dit docu beschikbaar komt via gsvnet? anders moet ik het mijn bijbelkring vriendjes en vriendinnetejs gaan mailen..