Marianne

Hallo allemaal,

Voor mijn masterscriptie heb ik een heleboel personen nodig die mijn vragenlijst willen invullen. Zouden jullie hier ook aan willen meewerken? Het onderzoek is te vinden en het invullen kost zo'n 5-10 minuten.
Inhoudelijke vragen en/of opmerkingen liever niet hier plaatsen maar even naar mij mailen (a.m.haan@student.rug.nl)

Bedankt alvast!

Groetjes Marianne

check

check

Leuk ontwerp. Ik vermoed dat ik hem door heb, maar we zullen zien....

TheoSikkema

Done.

En nu is het doel van het onderzoek zeker er achter komen wat wij van de zus van de vriendin van Stefan vinden? Jaja, Veenhof, ik heb hem ook door hoor!

Check..

Veel succes met je onderzoek!

Check! Succes ermee inderdaad.

Gedaan & succes! Interessant onderwerp wel

Heb het gedaan Marianne, interessante vraagstellingen. Wat me wel een beetje bijblijft, is dat wanneer de ondervraagden een beetje uit hetzelfde sfeertje komen, het moeilijker wordt om de 'publieke opinie' te meten, aangezien wij bepaalde specificaties hebben ( Christelijk, universitair, autochtoon, etc.) Veel succes met je onderzoek!

Leuk dat jullie allemaal mee willen werken en bedankt natuurlijk voor de succeswensen!
Het is niet zo dat jullie alleen meewerken hier Albert, als het goed is zijn er nog veel meer mensen die deze vragenlijst ook voor mij willen invullen, dan kan ik kijken of er op basis daarvan ook nog interessante verschillen te vinden zijn.
Iedereen die nog niet heeft meegewerkt mag dat uiteraard nog steeds doen!

done

Check

Ik heb helaas te veel maar half ingevulde vragenlijsten, waardoor ik nog niet bezig kan met de analyse. Zou iedereen die dit onderzoekje nog niet (volledig) heeft ingevuld, het alsnog willen doen? Het kost maar 10 minuutjes van je tijd en mij doe je een heel groot plezier ermee!
Hier staat ie: https://groningen.qualtrics.com/SE/?SID ... j9nkeb1qh6

Bedankt alvast!

ohja, en je mag het natuurlijk ook doorsturen naar al je familie,vrienden,kennissen; dat zou helemaal geweldig zijn :)