Andrea

Hoi lieve mensen van de GSV,

Wegens verbouwing heeft aqua 461 een aantal leuke artikelen voor een prikkie voor jullie in de aanbieding!
Namelijk de volgende:

  • een bed + matras
  • een werkende koelkast
  • een bank
  • een werkend koffiezetapparaat
  • en als klap op de vuurpijl een gasfornuis!!

Voor meer informatie kunt u bellen naar één van ons,
wij staan u graag te woord.
Langskomen mag natuurlijk ook, vinden we altijd gezellig!
Wees er snel bij, want op is op en mamamini zit met smart te wachten.

liefs Andrea, Bernice en Heleen

Hoe goed werkt die koelkast nog? Zit er een oven bij het fornuis? En krijg ik als buurvrouw voorrang? 8-)

Andrea schreef: Hoi lieve mensen van de GSV,

Wow, ik voel me gelijk helemaal aangesproken.

Zonder gekheid, om wat voor bank gaat het? Hoeveel-zits, welke kleur, welk materiaal?
Een foto zou helemaal goed zijn!

N.B. Steendam

Kun je meer vertellen over het koffiezetapparaat? Bijvoorbeeld of hij een makkelijk te onthouden verhouding schepjes koffie - water heeft? Een foto zou helemaal goed zijn.

Bank (als die voor Chris niet goed genoeg is) en misschien wel het bed en sowieso het matras!
Bel vanavond wel ff, joehoe!

Wij hebben ook wel interesse in een koelkast, aangezien die van ons nog van voor de oorlog stamt incl. schadelijke stoffen.

Groeten Aqua 785

Wij, je oude huisgenootjes :D hebben ook interesse in de koelkast, mits het een grotere is dan die bij ons thuis.

hoi..

zo wat een reacties...

  • nou het is een 2-zitsbank, blauw van kleur en het is omgeven met iets van hout/rietachtig dik spul.. het is nog best een nette bank!
  • de koelkast werkt gewoon nog, alleen wij konden een grotere krijgen en daarom hebben we er voor gekozen om deze weg te doen! het is aan te raden om hem eerst nog ff schoon te maken.
  • het gasfornuis werkt, niet alle pitten even goed, maar je kunt er prima op koken. Wij denken zelf dat het ligt dat de pitten een x schoon gemaakt moeten worden. Ook zit er een oven bij en dat is echt aan te raden om dat schoon te maken.
  • koffiezetapparaat, werkt prima! ook de verhoudingen waar je het over hebt, het is gewoon duidelijk als je nog nooit koffie hebt gezet.

wij vragen een kleine bijdrage van 10 euro.. dat is toch geen geld.. en zoals je het weet zitten we midden in de verbouwing en hebben we het hard nodig! ;)

Voor de bank en het bed/matras hebben we al een bieder, dus die gaat eerst voor!
Voor de rest geldt een beller is sneller!!

Liefs aqua 461
ps. je kan het best naar mij bellen, ik ben namelijk de hele dag bereikbaar!

Maar hoe groot is die koelkast dan?

*Christianne*
Hannah schreef: Wij, je oude huisgenootjes :D hebben ook interesse in de koelkast, mits het een grotere is dan die bij ons thuis.

Als het vriesvakje maar open en dicht kan, dan ben ik er al tevreden mee! Bevroren melk 's ochtends is niet heel lekker.

Heleentje schreef: hoi.. het is nog best een nette bank! (...) het is aan te raden om hem eerst nog ff schoon te maken. (...) Wij denken zelf dat het ligt dat de pitten een x schoon gemaakt moeten worden. Ook zit er een oven bij en dat is echt aan te raden om dat schoon te maken. - koffiezetapparaat, werkt prima! ook de verhoudingen waar je het over hebt, het is gewoon duidelijk als je nog nooit koffie hebt gezet.

Mooi promopraatje... ik denk dat ik m'n eigen apparaten maar schoon ga maken, dan werken ze misschien beter :D

Wat betreft de koffiezetter, geeft die van jullie ook aan hoeveel water je er ingooit? Die van mij is daar mee opgehouden.

Verder heb ik niks nodig. :)

Hannah schreef: Wij, je oude huisgenootjes :D hebben ook interesse in de koelkast, mits het een grotere is dan die bij ons thuis.

Ja, hij is wel groter. bovendien zit er een [klein] vriesvakje in die open en dicht kan, en ook nog eens bevriest!

Het is niet waar?! De techniek staat voor niets...
Hoe zit het met Pauline en Dirk, die eerder hebben gereageerd dan ik?
Als zij 'm niet hoeven, houden we ons aanbevolen!

Geloof dat wij hem niet hoeven.. Wij zijn namelijk op zoek naar een koelkast van Amerikaanse formaten.

Ja, met zo'n ijsblokjesfunctie.

Kun je daar niet gewoon een tupperware-device voor kopen?

Onze buurvrouw is de gelukkige nieuwe eigenaar van de koelkast en het gasfornuis. Helaas pindakaas voor de andere geinteresseerden, maar ze was toch echt als eerste. Bovendien is het natuurlijk belangrijk om je buren te vriend te houden :lol:
De rest is nog slechts onder enig voorbehoud beschikbaar.

Is het koffiezetapparaat al weg? Anders wil ik hem wel graag hebben!