krista92

Hallo Lezers van dit bericht,

Met ingang van de zomer (2011) ben ik op zoek naar een kamer. Zo rond Juli/augustes.
Gaat een van jullie uit zijn kamer? laat het me weten! Of zoekt een van jullie een nieuwe huisgenoot, zo ja dan hieronder een kort verhaaltje over mijzelf.

En om even kort wat over mijzelf te vertellen:
mijn naam is krista. Ik studeer bedrijfseconomie aan de RUG, ik ben (normaal gesproken) zeer vrolijk. En ben sportief! En ik hou van gezelligheid, en mag graag bezig zijn. En natuurlijk moet er ook bij gezegt worden dat ik christen ben. Maar dat spreekt mischien vanzelf aangezien ik hier een topic plaats.

Groetjes krista

hey Krista, ben je ook van plan bij de GSV te gaan? Dat geeft natuurlijk extra pluspunten voor als er een kamer vrij komt. Succes in ieder geval met je zoektocht!

Ik ben afgelopen keer op de open soos geweest:D en het was echt super gezellig! dus ik ben wel serieus aan het nadenken om bij de gsv te gaan:D

Woehoe!
Volgens mij is er op dit moment niet direct een kamer vrij. Maar mocht er iets op GSVnet worden geplaatst, , of wordt er op een andere manier een kamer aangeboden laten wij het jou direct weten.
Mail anders je mailadres naar prescie@gsvnet.nl dan ben jij wat sneller op de hoogte van aangeboden kamers en kunnen we jou ook op de hoogte houden over bv. data van de volgende open soos.

Lekker Michel!

Bedankt hoor.