VGSUFeestCie

Waarde amicae amicique,

Jullie zijn allen van harte uitgenodigd om gezamenlijk onze Dies mee te vieren, zie hieronder de info:

Datum: 3 april
Locatie: K-sjot
Aanvang: 22.00
Toegang: €3

Kom vooral uw gezicht weer eens laten zien want dat is leuk!
Tot dan,

Utereg

Dwazen dat jullie zijn! Bij deze dwing ik af dat het feest op woensdag wordt gehouden. Hier in het hoge noorden zijn er zat amicae et amici die zin hebben de stad te verlaten, zij het niet dat dergelijke feesten altijd op DINSDAG worden georganiseerd. Ik heb geen zin daarvoor mn kringavond te skippen.

Tja, dan moet je hem toch 1 keer skippen, als je graag de stad wilt verlaten....

VGSUFeestCie

Hierbij nodigen we u nogmaals van harte uit om gezamenlijk met ons het glas te heffen op onze 7e Dies Natalis. Als vanouds is het weer in het K-Sjot dus u kunt zo lang blijven als u wilt.
Kom gezellig langs na uw kring!

Gaan hier nog mensen heen?

Ik niet, ik heb BK, met jou!

Zo'n feestje is eigenlijk een prima plan als men van plan is een zooi-BK te houden. Helaas is dat bij ons komende week niet het geval... die zondige Utrechtse feestbeesten moeten maar ff wachten.

Ach ik wilde gaan.... Maar heb donderdag tentamen :(:(

Eigenlijk heb ik ook wel zin om te gaan. De vorige keer in Utrecht was ik der ook. Een van de 3(!) GSV-ers....
Mijn ervaring is dat, wanneer je iets eerder met bk stopt, je nog prima naar Utrecht kunt gaan (hoewel het feest dan niet zo lang meer duurt). Het beste is dan om een slaapplek in Utrecht of omstreken te regelen.

Als er meerdere GSV-ers gaan, ga ik ook.