HT

Verhaaltje on je hoofd, studieboeken in de tas en GSV-trui aan? Hartstikke mooi, neem dan om 13:42 de trein richting Zwolle!

Groetjes Harm-Tjeerd en Ellie

heb ik net even college van 15-17u... helaas...

nou er was dan ook geen overschot aan GSV'ers moet ik zeggen, toch was het erg gezellig. Leuk om de leraren weer te spreken, vooral die verwachten dat het 'niks met je geworden is'.

Koning Drietand

Welke leraren hadden dat van je verwacht dan?

Laten we maar beginnen met Papa Bas!

Koning Drietand

die is bijna altijd een eikel geweest.

Nah, hij was misschien niet voor iedereen heel aardig, maar hij was over het algemeen dikke prima! In ieder geval; twas inderdaad leuk om weer wat leraren te spreken, al vraag ik me altijd of het een goed of een slecht teken is dat leraren je nog wel/niet herkennen...

Helemaal niet, die was prima om te kopen met een flesje berenburg.

Koning Drietand

Ik heb aardig wat gedoe met die vent gehad hoor, voordat ik eindelijk mijn cijfers voor mekaar had. De ene keer beweerde hij dit de andere keer weer wat anders. heeft me zo een paar uur gekost.

Fre schreef: die is bijna altijd een eikel geweest.

Altijd

Nah, ik kreeg het altijd wel voor elkaar dat ik eerder vakantie kreeg ivm met van alles en nog wat ook al waren er dan wat problemen met toetsweken enzo :D

Jij bent een vrouw

ja...
Wat wou je daar mee zeggen?

Dat Bas eigenlijk een vies mannetje is

Nou ja wij zijn ook stelletje achterbakse mensen zo, beetje achter zijn rug om over hem praten. Denk niet dat dit forum daar eigenlijk voor bedoelt is, to be honest...

Koning Drietand

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. maar vind het toch gemeen dat vrouwen bij hem worden voorgetrokken.