C.A.

Hoi daar,

komende dinsdag om 20:00 uur is het weer zover: de kerstsing-in der GSV! Eén van de meest sfeervolle GSV-avonden in het jaar, met prachtige muziek, schone zang en lekkere warme koffie (€1,00). Strompel uit je gure studeerhok en kom genieten van de warme kerkzaal in Leegkerk. Kerstvieren doe je immers niet alleen, maar dat doen we samen. We zijn blij met uw komst!

De BASIC

P.S. Leegkerk is maar 10 minuten fietsen vanaf Vinkhuizen. :)

Goed verhaal, lekker paint

Hoe laat begint het?

Beste GSV-leden,

aanstaande dinsdag bent u welkom om 20:00 uur. Dat is in de volksmond ook wel acht uur 's avonds. Voor het luttige bedrag van €0,50 kunt u zich te buiten gaan aan koffie.

Tot morgen!

De BASIC

Begrijp ik nu goed dat voor 50 cent je zoveel koffie mag nemen as you can get? Dat wordt de thermosflessen weer afstoffen.

- Martine H -

Gaaaaf, heb zin!

Farmer schreef: Begrijp ik nu goed dat voor 50 cent je zoveel koffie mag nemen as you can get? Dat wordt de thermosflessen weer afstoffen.

Eens een Groninger, altijd een Groninger. Regel dan de giertank van je pa.

Koning Drietand

Zijn er nog mensen die vanuit zuid afreizen die kant op? Ik vertrek vanuit oosterpoort ik denk dan rond kwart over 7.

wat is dat jah een kneiters eind fietsen....

mag die koffie wel heel erg warm wezen voordat mijn verkleumde handen enigzins kunnen worden verwarmd. maar goed, als die kerk er in dat verre oord ook echt uitziet zoals op het plaatje, krijg je wel een echt kerstgevoel...

Komen jullie ook allemaal al om half 8 mee oefenen met het kerstkoor? Leuk!

Vriend Niels

Het schijnt dat voormalig gezang 11, Ere zij God, ook gezongen wordt vanavond. YeHess.

Koning Drietand

Als nog mensen met mij willen meefietsen vanuit uit zuid mogen ze vanaf nu smsen. Ik kijk namelijk niet meer op het forum straks waarschijnlijk.

De prijs van 50 cent voor koffie was een communicatiefout. Het is 1 euro.

Tot vananavond!

Financiële tegenslagen bij de BASIC? ;)

Vertrekt er nog een treintje uit Vinkhuizen (Saffier) om 19.45 bijvoorbeeld?

Een hele euri voor een bakje Aldi-meuk? Schande! Als het nou ver2,47voudigd werd voor een goed doel...

Aldi-meuk? Ga je mond eens spoelen, het was gewoon overheerlijke Douwe Egbert-Jan koffie. Nog lekkerder met een scheutje van Andringa.

BASIC bedankt voor de sing-in! Ook iedereen die heeft meegewerkt bedankt!

de sing in was echt mooi, voor het ultime kerstgevoel! Heel erg bedankt iedereen

Mooie sing-in, basic bedankt!

'n paar fotootjes staan zijn geplaatst op de fotoafdeling