Koning Drietand

Hoi allemaal,

Misschien hebben jullie de posters al in de stad zien hangen, maar er komt een Mega90 festijn aankomende zaterdag in Leek. Op deze avond zullen verschillende prachtige bands optreden die tot het Happy Hardcore genre behoren: Charly Lownoise & Mental Theo, 4 Tune Fairytales, Flamman & Abraxas en Critical Mass. Ikzelf ben wel een behoorlijk fan van deze muziek en het lijkt me leuk om er heen te gaan. Misschien ging ik nog met een studiegenote, maar een grotere groep is altijd leuker natuurlijk. De kaartjes zijn maar 10 euro als je ze online besteld dus voor het geld hoef je het niet te laten. De laatste bus terug is om kwart voor 12, dus je hoeft niet bang te zijn dat je de kerkdienst mist. Tenzij de bus pech krijgt.

Laat maar even horen wat jullie ervan vinden

Met een behoorlijk vriendelijke en happy groet,
Fre

P.S.: wil je kaartjes bestellen of wat meer informatie kijk dan op de volgende site:

Ik zit komend weekend in Heerenveen met BK-Hoving, dus hier kan ik helaas niet zijn. Anders was ik zeker gekomen.

Een hele avond foute swingfeestmuziek voor een tientje, wie wil dat nou niet...

Een Happie groet. Lekker man!

BK Bolt is ook op weekend, maar we zullen m onthouden!

AssessorJoost

lekker stuiteren op gabberpiet, pa ik ben trots op je

Aaah shit daar had ik altijd al een keer heen willen gaan. Helaas kan ik niet, had me wel mooi geleken.
'Come show me your hardcore feelings with your raving meanings cause I don't know the way to groove tralalala'
Doe Theo en Charly in elk geval de groeten.

Oioioi hier was ik ook graag bij geweest. Maar hoe was het Freddie? En heb je nog een auto weten te regelen?

Koning Drietand

Ik heb helaas geen auto kunnen regelen dus moest ik de bus van 12 uur pakken om naar huis te gaan, want een meisje dat mee was moest morgen werken en wilde niet doorzakken. Dat was enorm jammer. Maar het was echt super gaaf. Daar kan geen enkel GSV feestje tegen op. Weer ouderwets lopen hakken en hard mee brullen met leusen als We are the happy generation en Atomic!!!! Echt heerlijk. Ik stel voor gewoon volgende dies voor een dergelijke feestje aanplannen en dan met zijn allen hakken. Dan vormen we ook wel mooi de meerderheid in de zaal. Vanaf nu ga ik in ieder geval bij houden wanneer er weer een feestje is en zal ik het hopelijk iets eerder posten.

Zoon gabber Piet was er niet.

Koning Drietand

Oh ja de bands die ik live heb gezien waren Critical Mass en de Party Animals.

Koning Drietand

Er komt weer een nieuw Happy Hardcore feest aan:

The Pary Animals gaan optreden. Ik ga proberen om hier heen te gaan. Lijkt me erg leuk, maar weet nog niet of ik kan.

kijk op de site:

Herbsgarden

Om alvast in de te komen.

Slappy hardcore.

Koning Drietand

Wat een eikels. Je flikkert toch ook geen wijnglazen naar Beethoven. Kunstenaars moet je stimuleren en niet kapot maken. Jammer dat ik er niet bij was.

Dat laatste zou ik ook zeggen...