Alladin

Goeiemorgen (-middag/avond) allemaal!
Net uit je bed gerold en geen idéé wat je vandaag es zult uitvreten? Nou: ik heb wel een ideetje!
Stap op je fietsje en op de Donderslaan 156 staat een kop koffie voor je klaar..
We zijn daar druk bezig in het pand van Happietaria en er moet nog ontzettend veel gebeuren. Gisteravond hebben we een lijst gemaakt van alles wat er vandaag kan gebeuren en Hans is vanochtend vroeg al in het pand aanwezig ('savonds een vent, sochtends een vent.... :lol: ) en we hebben nog mensen nodig voor vandaag en morgen! Dus nieuwsgierig naar het pand, 2 rechterhanden (of juist niet, diverse werkzaamheden geboden voor diverse mensen..!) en zin om je handen uit de mouwen te steken? Kom helpen ajb!

Tot vanavond uur of 6 zal er geklust worden, dus doe es gek en kom een handje helpen! Morgen ben ik zelf de hele dag in het pand aanwezig en ik kan jullie hulp ook dan goed gebruiken.
Mijn nr is 0616454343 (nieuw nr) en die van Hans 0610498753. (ook voor als je de weg niet weet.. of natuurlijk als je volgende week mee wilt helpen)

Ik ga zo heen. Even een muurtje maken :)

Wie gaat nog meer?

O trouwens, als er veel mensen vanavond kunnen dan gaan we gewoon door natuurlijk, laat het dan even aan mij weten!

Kun je daar in de buurt ook een happie (check de woordgrap!) eten? Want misschien dat ik aan het eind van de middag nog wel even langs wil komen.

skippy en ik gaan zo rond 1300...

Ja je kunt daar wel ff wat halen.

Hoi jongens en meisjes!

Ook vandaag wordt er weer druk geklust bij Happietaria. Dus als je zin hebt om even de apen uit de mouwen te steken kun je wederom aan de Donderslaan terecht. Bel daarvoor eerst even naar Gerjan Prins, 06-54908059, om te horen hoe druk het al is en wat er moet gebeuren.

jo ik ga iig... Jm waarschijnlijk ook.. wie volgen? :D

Beste mensen... vanmiddag wordt er weer druk geklust in de Happie!!!

Er moet echt nog verrekte veel gebeuren en dus is alle hulp welkom!!!

Gisteren zouden er ichtianen komen en die zijn niet op komen dagen, dus waren er totaal geen klussers!!!! Dit kan dus niet he!! ;)

Trek je oude kleertjes ff aan en help mee aan het bouwen van het restaurant voor een goed doel!!!!