TheoSikkema

Ben je benieuwd wat Veritas is, wat het in Groningen is en nog veel meer, mail dan naar veritasgroningen@gmail.com of bel mij. Bellen is sneller.

TheoSikkema schreef: Ben je benieuwd wat Veritas is, wat het in Groningen is en nog veel meer, kom dan volgende week woensdag langs op Soos!

Lekker Theo! Ga ik proberen bij te zijn!

Paula Lunenborg
Dijkio schreef:
TheoSikkema schreef: Ben je benieuwd wat Veritas is, wat het in Groningen is en nog veel meer, kom dan volgende week woensdag langs op Soos!

Lekker Theo! Ga ik proberen bij te zijn!

Top!! ik ook!

Mensen die hun nieuwsgierigheid nauwelijks kunnen bedwingen kunnen vanavond op soos alvast een voorproefje vinden in de vorm van een artikel in de SIC over het Veritas-forum.

ik ben er ook bij, het lijkt me een erg mooi initiatief

Leuk!

TheoSikkema

Vanavond! Leuk!

Ben ik bij!

TheoSikkema

Was erg interessant! Bedankt iedereen die er was. Mocht je niet geweest zijn, maar wel (veel) interesse hebben, laat dit dan zsm aan mij weten.

Groeten!

TheoSikkema

Beste mensen,

inmiddels zijn wel als Kernteam (waar namens de GSV Harmen Huls en ikzelf in zitten) al lekker bezig. We plannen forum voor april, we hopen dat dit mogelijk gaat zijn! Daarnaast zijn we nog met een aantal andere zaken als een volgend forum en randzaken bezig.

Mocht je interesse hebben in Veritas en nog niet in de mailing staan, stuur dan een mailtje naar mij, of post dit hieronder, dan krijg je dit voortaan ook! Dit alles natuurlijk ook in het kader van 'spread the word' ;-)

Theo Sikkema, je hebt nooit iets verteld over een Veritasmailing. Anders had ik daar al me voor opgegeven. Chopchop, doe maar snel.

Ik wil graag de mailing ontvangen!

Ook kun je het 'veritas' boek bij Theo bestellen voor een fractie van de winkelprijs. 5 ipv 17,50 als ik me niet vergis.

Zet mij ook maar op de mailinglist en Simeon F. Th. Molenaar wil er ook graag op.