Tony

Dag,

Het volgende heb ik in mijn huis gevonden en is niet van mij:

  • Horloge, danish design, zwart leren band, metallic wijzerplaat met drie kleine klokjes.

Het volgende heb ik in mijn huis gevonden en mag gratis worden opgehaald:

  • Heineken-klok die eruit ziet als de bovenkant van een fust met wijzers. Zeer stijlvol en een leuke herinnering voor sjaars aan hun prestaties tijdens het novitiaat.
  • Rol dakleer, ca 1,25 bij 8 meter. Zeer goede conditie, dicht alles af. Wel heel zwaar en niet zo decoratief.

Graag word ik verlost van al deze spullen, maar uiteraard is het belangrijk dat de bovenste twee zaken hun rechtmatige eigenaar zo spoedig mogelijk terugvinden.

De tas blijkt van Lennard.

Tony schreef: - Rol dakleer, ca 1,25 bij 8 meter. Zeer goede conditie, dicht alles af. Wel heel zwaar en niet zo decoratief.

In zo'n topic mogen grappen over maandverband eigenlijk niet hè?

HT schreef:
Tony schreef: - Rol dakleer, ca 1,25 bij 8 meter. Zeer goede conditie, dicht alles af. Wel heel zwaar en niet zo decoratief.

In zo'n topic mogen grappen over maandverband eigenlijk niet hè?

Jawel hoor, kom maar...

Anja, Kristel en ik willen de klok wel voor in onze keuken. Kan ik m donderdag ophalen? Dan ben ik ws in de Oosterpoortwijk.

Jaaaaa! Dat kan zeker, dan blijf ik gezellig de hele dag thuis voor jou

Wegens miscommunicatie met de milieudienst staan er hier voor het huis ineens allemaal GRATIS apparaten.

2 tv's, 2 platenspelers, een beeldscherm, een tosti-ijzer, een pc en een versterker!

ALLEMAAL GRATIS!

Wees er wel snel bij want binnenkort komen de gehandicapten van de wijkpost het hier weghalen.

X

Die PC, is die nog een beetje goed?

Tony schreef: Wegens miscommunicatie met de milieudienst staan er hier voor het huis ineens allemaal GRATIS apparaten. 2 tv's, 2 platenspelers, een beeldscherm, een tosti-ijzer, een pc en een versterker! ALLEMAAL GRATIS! Wees er wel snel bij want binnenkort komen de gehandicapten van de wijkpost het hier weghalen. X

haha toch te laat? en doet die versterker het nog? anders past ie misschien mooi bij die ouwe platenspeler van mij

ja stom hè en nee ik denk van niet smeerkees

Robert schreef: Die PC, is die nog een beetje goed?

Ik heb geen idee want de buren hebben hem erbij gezet. Ik gok dat er wel iets mee is en hij staat nu al een dagje in de regen, maar dat is voor de handige harry natuurlijk een uitdaging

Ik heb daar een keer een boete van 60 euro voor gekregen, omdat je het alleen tussen 6 en 8 uur 's ochtends mag hebben staan. Als het daarvoor of daarna er al/nog staat, dan kijken ze wie gebeld heeft en die geven ze in fikse bekeuring.
Nogal vervelend, een tip van mij: Bel dus vooral niet de gemeente als je iets aan de weg zet, anders moet je voor 8 uur je bed uit of een boete betalen.

Alles is weg, maar bedankt voor de tip Bruins. Blijft staan van wie het horloge is. Ik denk dat het om een eerstejaars gaat, die tijdens het novitiaat in mijn kamer moest strippen, maar ik weet niet meer welke en ze zijn nog niet allemaal actief op het forum.

En wie verlost me van het dakleer?

Oja, ik misschien wel, dat moest ik nog even gaan overleggen. Ons dak lekt namelijk en ik hou toch niet van decoraties. Is het er nog wel of heb je het al ergens in de sloot gegooid?

Ik heb het nog!

Ow, volgens de huisbaas hebben wij het niet nodig. Succes ermee en bedankt anyway.

Aan onze Heerd ligt ook nog iets wat niet van een van ons is namelijk een Sony Walkman 20GB Digital Music Player. De rechtmatige eigenaar kan zich bij een van ons melden.