Feestcommissie VGSR

Ook dit jaar zal het eerste amicale feest in VGS-land georganiseerd worden in Rotterdam.
Houd daarom dinsdag 18 september vrij in uw agenda!
Meer informatie volgt snel!

Amicale groet,

Kirsten Voerman
Feestcie VGSR

Kun je ook een foto van jezelf op dit topic zetten?

Ter ere van wat is t feest eigenlijk? überhaupt...

ter ere van het begin van ...*

*) zelf in te vullen

kan niet, dinsdag facgroep, heel belangrijk!

Feestcommissie VGSR

Komt allen aanstaande dinsdag naar Rotterdam!

Let op! Tot 01:00 uur kunt u Vibes alleen bereiken via Eetcafe Stalles (achterin cafe), Nieuwe Binnenweg 11a.
Na 01:00 uur via de officiele ingang van Vibes, Westersingel 50a.

Feestcommissie VGSR
nemo schreef: Kun je ook een foto van jezelf op dit topic zetten? Ter ere van wat is t feest eigenlijk? überhaupt...

Ik stel voor dat je volgende week gezellig naar Rotterdam komt. Dan is er geen foto nodig :)

En het feit dat er een feest is, is reden genoeg om te feesten toch? :) Hopelijk tot volgende week allemaal!

gr. Kirsten Voerman

VGSRpartycie schreef: Ik stel voor dat je volgende week gezellig naar Rotterdam komt. Dan is er geen foto nodig

Dit is dus dé partychick van de VGSR.

Nou goat hin en neem een stinkkeers* veur her mit.

  • geurkaarsje
N.B. Steendam

Die heeft ze al. En ze matchen met de kleuren van het behang. :shock:

Voortaan toch eerst je roes laten uitwerken harm...

gekheid! Vrouwen ook altijd... :D

Steltje tammo's! Tuuk hed ze dat al, dat betekent juust dat ze dr vaan hold. Kist aaltied meer bruiken ja. Toch?

niet zoveel buro renkema kijken jong...

Feestcommissie VGSR

Toch wel een beetje teleurgesteld keer ik weer terug naar dit forum. Ik had gisteren een hele hoop Groningers verwacht, maar waar waren ze??
Ondanks jullie afwezigheid was het toch erg gezellig gisteren in Rotterdam!:)
Dus ik blijf erbij dat jullie toch beter mijn tip op hadden kunnen volgen en gewoon hadden moeten komen in plaats van thuis te blijven en ongevraagd foto's van mij hier op het forum publiceren! :shock:
Het moet ook niet gekker worden :roll:.
Maar nieuwe kansen, nieuwe prijzen. Ik hoop u Groningers nog eens op een andere amicale activiteit te ontmoeten!

Gr. Kirsten Voerman

P.s.: Wat is er trouwens mis met mijn bij-het-behang-matchende kaarsjes? :shock: :)

Beste Kirsten Voerman,

Ook wij waren een beetje teleursgesteld dat er het amicale feest weer op een dinsdagavond was gepland. Hoewel het voor veel verenigingen een vrije avond is, heeft de dinsdagavond voor ons een vaste invulling. Graag zouden we eens langs komen, alleen als dat ten koste moet gaan van eigen activiteiten dan staan de prioriteiten vaak anders.

En tja, als je wil dat je foto niet zomaar overal op het net te bezichten is, dan is het misschien een goed idee niet hyves te gebruiken.

Gr. Rolv

Feestcommissie VGSR schreef: ... P.s.: Wat is er trouwens mis met mijn bij-het-behang-matchende kaarsjes? :shock: :)

mannen.... ;)