Rossatron

In mijn, door Korsakoviaanse symptonen aangetaste, geheugen bevind zich nog een beeld van de statuten en de reglementen die online stonden op de GSV-site. Het zou ook op de oude site kunnen zijn geweest. Aangezien ik, op GSV-leeftijd gekomen, niet meer in het bezit ben van het prachtige boekje dat iedere noviet overhandigt krijgt, zou ik graag willen vragen of het mogelijk is dat dit wederom zo gaat zijn. Kunnen de statuten en reglementen weer in de GSV-docs komen?

Linksgetekende heeft de senaat gevraagd op de juni (?) HV om te komen met een besluitenboekje, ik vermoed dat ook daar de regelementen en statuten in komen, dan kan je ze wel weer vinden.

btw : dit doet natuurlijks niets af aan je opmerking, integendeel, het geeft aan hoe belangrijk deze stukken zijn, dus inderdaad gooi ze maar online.

Bakkie Krasse

linksbovengetekende heeft gelijk. Het is de bedoeling dat er zsm een besluitenboekje komt met statuten en reglementen. En dan zullen ze ook wel weer eens online gezet worden.

L1Rn4urAyA7aTEe
Rossatron schreef: In mijn, door Korsakoviaanse symptonen aangetaste, geheugen bevind zich nog een beeld van de statuten en de reglementen die online stonden op de GSV-site

Je mag in de tussentijd mijn besluitenboekje wel hebben. Ik vermoed dat jij langer lid blijft dan ik... En ik doe er toch nix mee. :wink:.

PS: Als je meer vitamine B tot je neemt kun je je Korsakov misschien tot stilstand brengen. En anders moet je maar met am. van den Berg gaan praten :wink:.

(Sorry hoor maar ik kon het echt niet laten... vakneuroot :wink:)

Ingûh schreef: PS: Als je meer vitamine B tot je neemt kun je je Korsakov misschien tot stilstand brengen. En anders moet je maar met am. van den Berg gaan praten :wink:.

Ten eerste heb ik geen Korsakov, maar Korsakoviaanse symptomen. Ten tweede is dat waarschijnlijk te wijten aan een overdosis vitamine B.

Het plaatsen van de statuten en reglementen kan de senaat of iemand anders die die documenten digitaal heeft zelf doen door de Upload functie in GSVdocs te gebruiken en vervolgens een mailtje te sturen naar de Webcie dat dit gedaan is, en dan binnen no-time staan desbetreffende documenten ook online :lol: