nannega

Ook in de zomer zal de soos geopend zijn.

Aanstaande donderdag is er gewoon soos zoals de GSV altijd soos heeft op donderdag, dan heeft u nog net even de tijd om iedereen te spreken voor iedereen de wijde wereld intrekt.
Vanaf volgende week zal er elke vrijdagavond een soosavond zijn samen met de ATV. Dus ook als u in Groningen blijft is er genoeg te beleven!

VGSE Hufterproof

Goed bezig VGSE, ben benieuwd of er uberhaupt nog mensen zijn in Groningen...Ik zit in de achtertuin, dat sowieso.

Idd goed bezig VGSE!! En volgens mij zijn er best nog wat mensen in Groningen, ik kom iig ook (na de bruiloft van Marlies)

Wie weet kom ik ook nog even kijken.

die soos van vanavond wordt al de bom. echt bijvoorbaat al een gekkenhuis, kom dat zien.

tsjonge en het was me toch een gekkenhuis op soos gisteravond...
(ik vond het wel heel gezellig)

Gaat er nog sosiaal gedaan worden zometeen?

Heel sociaal, met zn allen in de wijsneus...

haah de wijsneus in de koog? wat een tent, dat is toch waar je op de bar moet dansen met die rare hanglampen? enne trouwens, de toekomst is toch meer dé spot in de Koog? maar veel plezier daar!:)

Wie komen er nog meer vanavond, ik heb er wel zin in. Maar dat had ik al gezegd

ik ;)

Markie schreef: Wie komen er nog meer vanavond, ik heb er wel zin in. Maar dat had ik al gezegd

Geen gsv'er te bekennen afgelopen vrijdag. Louter atv'ers en 4 oud gsv'ers :?

Feschbach schreef:
Markie schreef: Wie komen er nog meer vanavond, ik heb er wel zin in. Maar dat had ik al gezegd

Geen gsv'er te bekennen afgelopen vrijdag. Louter atv'ers en 4 oud gsv'ers :?


Diegene achter de bar waren echt GSV'ers ;)

Er waren zelfs NSG'ers :?

Marnix schreef:
Feschbach schreef:
Markie schreef: Wie komen er nog meer vanavond, ik heb er wel zin in. Maar dat had ik al gezegd

Geen gsv'er te bekennen afgelopen vrijdag. Louter atv'ers en 4 oud gsv'ers :?


Diegene achter de bar waren echt GSV'ers ;)

Er waren zelfs NSG'ers :?

Serieus :wink: ?? Sooscie reken ik niet mee natuurlijk.

gaan er nog veel mensen naar soos vanavond?

nannega schreef: Ook in de zomer zal de soos geopend zijn. Aanstaande donderdag is er gewoon soos zoals de GSV altijd soos heeft op donderdag, dan heeft u nog net even de tijd om iedereen te spreken voor iedereen de wijde wereld intrekt. Vanaf volgende week zal er elke vrijdagavond een soosavond zijn samen met de ATV. Dus ook als u in Groningen blijft is er genoeg te beleven! VGSE Hufterproof

Ik denk het niet, morgen is er soos...

Je was net eerder, Koos L.

he, maar vanavond was toch weer de eerste keer normaal? dacht ik tenminste....

Sorry, we moeten de HBO'ers nog een weekje ontwijken... ;)

(ik ben er vrijdag wel, denk ik)

Dat klopt, deze week is voor de laatste keer op vrijdag soos. Dus vanavond is er geen soos.

Ursa schreef: Sorry, we moeten de HBO'ers nog een weekje ontwijken... ;) (ik ben er vrijdag wel, denk ik)

Dan zou ik maar direct van GSV afgaan, nog even en jullie hebben meer HBO'ers dan dat HBO clubje :wink: