Roskam

Is er ook een swingfeest?

Uiteraard!

15 juli hebben de hijgende gsvers hele andere feesten... in Umag

dus dat vracciefeest zal niet leuk worden!

mn complimenten trouwens voor de poster. Ik vind m verleidelijk mooi!

Wat is Umag?

Goeie tent aan de Grote Markt.

Zijn er ook mensen die tot 4 uur of langer blijven?

Vast wel...
Zijn er trouwens nog mensen die kunnen en willen draaien vrijdag? heb zo ongeveer alle gsv-dj's die ik wist gebeld en niemand kan...

khut heb je ook de beste dj al gebeld, harry van bil! briljant draaien die vent en hij is sowieso in groningen die dag dus kan geen nee zeggen. Denk dat hielko ook nog wel zo gek te krijgen is om poolse hits te draaien, succes gegarandeerd in dat geval.
als het nodig is kom ik pas om 4 uur geen probleem

Als de gsv dj's al niet komen..

ARD schreef: Als de gsv dj's al niet komen..

Er is er sowieso één: het is niemand anders dan... Hielko Bos

is de afterparty weer in de tiptoptapperij?

Ik ga komen! Vrij logisch toch als Hielko Bos gaat draaien en wanneer er een afterparty in de tapperij is! :wink:

Is er ook een karaoke-installatie? Anders heb ik nog een paar echte toppers liggen.

Verder kan iedereen cd's meenemen waarop nummertjes staan die gedraaid moeten worden. Zo heel veel caribische hits heb ik namelijk niet.

ik neem mijn poolse cd wel mee boordevol hits, verder schijnt klaas jan of regio geel nog wel zo'n machine te hebben, kun je even proberen.
maar als harrie er is schijnt het dat we hem nog wel kunne porren om te draaiene maar bij hem moet het spontaan gaan.

ik hoorde dat er vanaf 0400u gratis coctails zijn 8)

Ja en gister was er soos. :)
Maar heb je nog mensen gemobiliseerd?

(Er gaan trouwens geruchten dat enkele prominente oudleden het feest onveilig gaan maken...)

Het schijnt ongelofelijk gezellig te zijn geweest, jammer dat er na half 5 geen mensen meer werden toegelaten. Gelukkig bood vandaag Roelof zijn bar aan voor de mensen die de zonsopgang willen meemaken. Een stel kaarten, gebakken ei met spek en een lekker potje bier maakten het feest compleet. Roelof bedankt! Henk en Feike ook trouwens.

P.S. Tip voor vrouwen die zat zijn van hun partner en het stappen, loop in de stad niet weg zonder sleutels, telefoon of fiets in de hoop dat manlief wel achter hen aankomt. Dit kan een hoop ellende geven.

RJ schreef: P.S. Tip voor vrouwen die zat zijn van hun partner en het stappen, loop in de stad niet weg zonder sleutels, telefoon of fiets in de hoop dat manlief wel achter hen aankomt. Dit kan een hoop ellende geven.

Heb je een partner René?

Hannah schreef:
RJ schreef: P.S. Tip voor vrouwen die zat zijn van hun partner en het stappen, loop in de stad niet weg zonder sleutels, telefoon of fiets in de hoop dat manlief wel achter hen aankomt. Dit kan een hoop ellende geven.

Heb je een partner René?

Las ik laatst niet iets over de Blauwe Engel? :P