Evenhuis

Onderstaande advertentie kreeg ik van een oud-GSV'er. Bij het bericht zaten ook foto's, maar die kreeg ik niet online. Als u die wilt zien zult u onderstaande amice even moeten mailen of bellen. De kamers zien er bijzonder goed en netjes uit kan ik u alvast vertellen!


Per 1 mei 2014, vier kamers in nieuw studentenhuis, Illegaliteitslaan 72. Ons huis ligt in een rustige en nette buurt en is goed onderhouden.
Het huis bestaat uit twee woonlagen en heeft uitzicht op een groenstrook.
Het centraal station en hartje centrum zijn binnen enkele fietsminuten te bereiken. Het appartement ligt aan het Stadspark, waar het heerlijk vertoeven is en je kunt genieten van rust, ruimte en groen.

Het huis bestaat uit 4 te huren kamers:

De kamer 1 op de begane grond is 23m2. De lichte kamer beschikt over een ruim balkon op het westen.
Kamer 2 is 10m2. Deze kamer beschikt over een kledingkast.
Kamer 3 is 13m2. Deze kamer beschikt over een kledingkast.
Kamer 4 en 5 zijn elk 7m2. Deze kamers worden gezamenlijk verhuurd aan één huurder. Kamer 4 beschikt over een kledingkast. Kamer 5 beschikt over een balkon op het westen.

Daarnaast voor gezamenlijk gebruik:

De badkamer met een douche en wastafel, voorzien van wasmachineaansluiting en diverse wandplanken.
Toilet
De ruime keuken 12m2. Lichte keuken voorzien van gaskookplaat. De keuken beschikt over een zeer ruime inloopkast.
Inpandige fietsenberging op de begane grond.

• De afgesloten entree beneden en de intercom zorgen voor een veilige woonomgeving.
• Alle 4 kamers zijn voorzien van sloten. Niemand kan dus zomaar in je kamer komen.
• Alle kamers zijn voorzien van een vaste internet- en tv-aansluiting.
• De kamers worden in april 2014 nog voorzien van wastafels.
• Het huis beschikt over centrale verwarming waarbij radiatoren voorzien zijn van thermostaatknoppen. Zo kan ieder zelf de temperatuur op de kamer bepalen.

Huurprijzen per kamer:

Kamer 1 € 285 excl.
Kamer 2 € 250 excl.
Kamer 3 € 265 excl.
Kamer 4 en 5 samen € 280 excl.

• Gas/water/licht/gebruikersheffingen, per maand voorschot 42,50 euro p.p. Jaarlijks wordt dit voorschot verrekend met de daadwerkelijke kosten.

Bij voorkeur verhuur aan 4 vrienden/vriendinnen.

Met vriendelijke groet,

Familie Veldkamp

050 571 9911
06 4033 2088

ejveldkamp@hotmail.com