smeerkees

Hoi!

Ik ga eind april verhuizen, dus dan komt mijn kamer op de tweede verdieping van de sociëteit vrij (vanaf 1 mei). De kamer kost 350 euro per maand incl. alles (internet, wasmachine etc.). Er zit een gasaansluiting voor een eigen fornuis en er zit een wasbak/aanrechtje, dus je hebt in principe een eigen keuken-hoekje. Ook heeft de kamer een klein balkonnetje, waar je heerlijk kan zitten/roken (de zon staat er praktisch de hele dag op). Verder is er altijd wel wat te beleven (zie het "boven soos"-jaarbundelstukje voor meer info), en heb je leuke huisgenoten en vaak inspraak in GSV-beleid want je ziet de Senaat vet vaak.

Hieronder wat foto's:
kamer1
Kamer is 9,5m diep (volledige kamer schijnt ongeveer 33 m2 te zijn). Ikea salon-tafeltje, rieten stoel en love-seat (daar kan ik duidelijkere foto's van sturen) kunnen overgenomen worden. Vloer is nog hartstikke prima, zitten twee gaten ergens in de grond maar dat stoort verder niet.

kamer2
Tafel + stoelen en rechter boekenkast kunnen overgenomen worden.

kamer3
Gordijnen + roede kunnen overgenomen worden. Zijn niet heel mooi afgewerkt aan de onderkant, maar houden wel erg goed zon tegen (en kou in de winter). Koelkast (niet heel duidelijk te zien hier) kan ook overgenomen worden.

kamer4
Zwarte kast kan overgenomen worden, net als het fornuis. Bij het fornuis doen de gaspitjes het prima. De oven is stuk, maar heeft in principe 1 vervangend onderdeel nodig om weer goed te werken. Het aanrechtblokje is redelijk oud en de laatjes zijn gammel, maar het staat er op zich verder prima.

kamer5
Ingebouwde kast naast de deur met twee planken en hanggedeelte.

kamer6
Tafel met vier verschillende stoelen kan overgenomen worden.

kamer7
Balkonnetje (sorry voor de bierkratten). Balkondeuren hebben elk een rolgordijntje, die gordijntjes kunnen overgenomen worden.

kamer8
Bureau en bureaustoel kunnen overgenomen worden.

Als je geïnteresseerd bent in dingen als de huur en meer VGSE-achtige dingen (bijvoorbeeld dat je hier wel wil wonen) kun je mailen naar voorzitter@vgse.nl. Dingen over de kamer zelf en de meubels kun je beter aan mij vragen.

Doei!

Had je expres gekozen voor vier verschillende stoelen of gebeurde dat onbewust?

Lotje schreef:

Had je expres gekozen voor vier verschillende stoelen of gebeurde dat onbewust?

De achterste twee kocht ik een keer bij Mamamini (ze waren het goedkoopst en ze hadden alleen losse stoelen), en de voorste twee heb ik een keer gekregen. In eerste instantie redelijk bewust dus!

Wil je vanaf soos kruipend naar huis kunnen gaan? Wil je in het epicentrum van de vereniging wonen? Wil je leuke huisgenoten? Wil je een best net huis (i'm not kidding) en ben jij zelf geen viezerik?
Ben jij een niet stom iemand?

Dan is dit huis supergeschikt voor jou :D

Grietje_Eva

Kan je tegen het geluid van een (schattige) dweghamster en heb je ongeveer dezelfde muzieksmaak als Lodewijk? Wil je lopend naar het station kunnen? Bevalt de gedachte van het hebben van een grote achtertuin (je doet er niet veel mee) je ook wel?

Doen!

Lodewijk draait de hele dag Russian Deep House Underground Techno toch?

Nee, Radio 10 Gold

Stayphanie schreef:

Nee, Radio 10 Gold

Holy shit, ik weet nog dat dit in de ether zat!

Dijkio schreef:

Stayphanie schreef:

Nee, Radio 10 Gold

Holy shit, ik weet nog dat dit in de ether zat!

Speciaal voor jou, is het weer in de ether hoor.