Sparrow

In verband met verhuizen kan ik jullie het volgende aanbieden:

  • Een prima hoogslaper (IKEA materiaal) incl. matrasbeschermer en matras voor een eurootje of 50.
  • Een wat oudere koelkast, maar die het nog prima doet, incl. vriesvak voor een tientje of wat.
  • Een bruin leren tweepersoonsbankje en een blauwe uitklapbare slaapbank, beide in niet zulke fantastische staat meer en daarom gratis op te halen.
    Bovenstaande spullen kunnen worden opgehaald op Aqua 499. Foto's op aanvraag beschikbaar, uitproberen mag natuurlijk ook.
    De mailer of beller is sneller.

Pff, doei.
O, en vergeet je bonuskaart niet.

Ga je verhuizen??! Wat spijtig Musch! Wanneer ga je verhuizen en waarheen? Ga je hocken met je vriendin? Of gaan jullie eerst netjes trouwen in Las Vegas :P

Is het een hoge koelkast?

Ik heb wel interesse in die bankjes. Kom volgende week een keer langs om te testen OK?

Tuurlijk! Laat maar weten!
Verder is het inderdaad een hoge (ongeveer 1.5 meter zo uit m'n hoofd) koelkast met apart vriesvak.

rolv schreef: Is het een hoge koelkast?

Wie wil je erin stoppen, dan?

ik heb wel interesse voor de hoogslaper
kan ik donderdag even langskomen om te kijken?

tuurlijk, wel overdag, want volgens mij moet ik 's avonds skieen! ;)
je kan ff bellen of mailen voor de tijd (zie online jaarbundel - oudleden).

Als Rolv geen interesse meer heeft in de koelkast, dan heeft Saffier 60 wel interesse...

Stink daar niet in hoor, Theo komt z'n spullen nooit ophalen!!!

Theo, ik heb van Rolv nog niks concreets, dus je bent welkom!

Omdat alle hebberige mensen hier reageren en een extra topic zo'n gedoe is bied ik hierbij nog een mooie hoekbank aan.

Dus als je een vrij grote kamer heb of gewoon een kleine kamer waarvan het overgrote deel is om chill te zitten of je gewoon een hoekbank wil, bij dezen:

http://link.marktplaats.nl/330928629

Ik vind het jammer dat hij weg moet, maar gelukkig krijgen we een nieuwe.
Hij is gratis af te halen in Winsum.
Vooral het hoekje zelf is een heerlijke plaats om te chillen, zitten/liggen.
Ook valt hij prima te beslapen als je toevallig 2 slapers hebt.
Er zitten 9 kussens bij.
Als je niet van een groen-, rood-, geel-, blauwachtig motiefje houdt, kan je er nog een ander mooi kleed over leggen. Leef je uit.
Afmetingen zijn ongeveer 250cm beide kanten op. als je de precieze afmetingen wil weten hoor ik het wel.

Hee Bruins, in welk tijd tijdsbestek moet hij weg zijn? We zitten namelijk met vervoer als dat te regelen is zijn wij geinteresseerd.

Als je er 2 hebt dan zou het helemaal mooi wezen kunnen we er precies een vierkant van maken, tafel in het midden wat wil je nog meer.

Waar laat je die enorme tv dan? Enige optie is aan het plafond.. dan kan iedereen nog mee kijken..

Wie bied op de koelkast? Bieden vanaf 2 euro :) Anders gaat ie morgen weg!

Helaas, alles is al vergeven... nou ja, op een blauw bankje na dan, maar die ligt beneden aan de flat (balkonkant)! :D
Topic mag dicht!

Dat is niet zo mooi om te horen Sparrow! Ik heb zojuist gebeld met de inspectiedienst van de gemeente. Daarnaast heb ik een screenshot genomen van je verhaal, dus dat wordt een dikke print. Als je dacht dat een maand dubbel huur betalen al genoeg ellende was...