YeHeSs

Het Glazen Huis op de Grote Markt?

Sinds 2004 organiseert 3FM een benefietactie onder de noemer "Serious Request." Bekende presentatoren van de radiozender sluiten zich gedurende zes dagen op in een glazen huis. De editie van 2008 kende uiteindelijk een opbrengst van € 5.637.937 voor de hulp aan vluchtelingen.

Gisteren is bekend geworden dat Groningen, naast Eindhoven, Rotterdam, Enschede en Tilburg, nog steeds in de race is om het glazen huis rondom de kerstdagen te huisvesten. Op 25 maart valt de beslissing.

Jij kunt meehelpen om dit mooie initiatief naar Groningen te halen. Teken de petitie op www.seriousrequestingroningen.nl

Op bovenstaande website is ook meer informatie te vinden over de kandidaatstelling.

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Stephan.

Herbsgarden

Staat . Zou wel tof zijn als dit doorgaat.

Leuk! en dan met z'n allen met de neus tegen het raam gedrukt de DJ's aangapen en zwaaien naar de camera! :D

Dit bericht op nu.nl is klinkklare onzin. Wie het interview met Voogd op RTV Noord beluisterd, zal ook horen dat dit geen enkele invloed heeft. Daar komt bij: we hebben hier in Groningen controle over veel zaken, maar niet over de politie die aan de grens tussen Nederland en Duitsland bezig is. Daarnaast kan ik melden dat de gesprekken in een open, enthousiaste en constructieve sfeer werden gevoerd. Kortom: niets aan de hand voor het Groningerland :wink:

Ik schrok al..

nu.nl is weer eens lekker bezig...

Een eigen interpretatie van een gebeurtenis als quote neerzetten, zodat gesuggereerd wordt dat de uitspraak van een 3FM-persoon komt. Lekker sensationeel, ga zo door nu.nl!

Net bekend gemaakt op 3fm, het glazen huis komt naar Groningen!!

Yehees! Ik ga het zeker bezichtigen!

Prachtig gewoon. Ik verwacht dat alle clubjes op de GSV sowieso proberen de aandacht te trekken bij de 'brievenbus'.

Geweldig!

Joepie!

veel te mooi...

C.A. schreef: Prachtig gewoon. Ik verwacht dat alle clubjes op de GSV sowieso proberen de aandacht te trekken bij de 'brievenbus'.

Je zou het maar nodig hebben...

Goed zo Stephan! Ik ben trots op je...

Dank je wel Theo! Ik ben erg blij met dit resultaat. Loon naar werken voor een behoorlijk aantal mensen!

Sanzo Panza
Theo Z schreef:
C.A. schreef: Prachtig gewoon. Ik verwacht dat alle clubjes op de GSV sowieso proberen de aandacht te trekken bij de 'brievenbus'.

Je zou het maar nodig hebben...

Goed zo Stephan! Ik ben trots op je...

niet omdat het nodig is maar gewoon omdat het kan theo, doe je ding en ga daar staan