Erikv

Maaai,

Vanaf ongeveer 1 februari komt er een kamer van ong 18 m2 vrij in een van de oudste huizen aan de mooiste straat van Groningen. Ontzettend mooi pakhuis aan de gracht met leuke huisgenoten, gezellige huisavonden, ruime woonkamer, grote keuken, een tuin.. Voor iets meer dan 300 in de maand all in is dit mooie plekje aan de Hoge der A voor jou.
Laat maar weten.

Maaai.

Maaahaaai.

Na een paar maandjes Vinkhuizen ben ik eigenlijk wel toe aan unit centrum. Mijn interesse heb je. Wonen er nog meer GSV'ers in dit huis?

Sowieso doen! Absolute toptijd gegarandeerd!

Let wel op, verplichte huisavond en meer ongein;)

jaspermann schreef:

Let wel op, verplichte huisavond en meer ongein;)

Ongein = onvrijwillig vrijwilligerswerk.

Grietje_Eva

En je wordt er na 3 jaar uitgekickt toch?

Pfuuh waarom allemaal zo negatief. Je woont in ieder geval in unit centrum en een verplichte huisavond kan in geen geval erger zijn dan het 24/7 khletskluften in vinkhuizen. Plus dat je een verplichte huisavond hebt maar daar staat tegenover dat je elke dag van de week een uur winst maakt tov van vinkhuizen losers omdat je dan niet op de fiets hoeft te zitten. Ik zou dr maar werk van maken

Jaapie Smulpaapie Vecht

Briljante borrellocatie voor je regio ook, prima huis hoor!

robert8701 schreef:
[...]omdat je dan niet op de fiets hoeft te zitten.

En dus dik wordt. Dikzak.

robert8701 schreef:

24/7 khletskluften

Say what now?

Dijkio schreef:

robert8701 schreef:
[...]omdat je dan niet op de fiets hoeft te zitten.

En dus dik wordt. Dikzak.

Ja want iedereen die in vinkhuizen woont is dun en iedereen in Unit Centrum is dik.

Doei.

Ik ben wel wat aangekomen sinds ik in UC woon hoor

Ik kan wel wat meer dikke UC'ers noemen dan dikke vinken, Robert Mugabe.

Die jongen moet naar het Zernike fietsen dus die valt alleen maar meer af. Of hij blijft in bed liggen, dan wordt ie wel dik.