Bruins

C.S.F.R. Groningen, ook wel Yir'at 'Adonay genoemd, zal op donderdag 19 januari a.s. voor ons het bier koud zetten aan het Schuitendiep 74.
Dit is het pand van Unitas, tegenover het huis van Ama. Verkade.
U bent van harte uitgenodigd om vanaf 23.00 uur onder het genot van een drankje een hoop gezelligheid te beleven met onze christenbroeders.
Voor een goed intellectueel gesprek lopen ze trouwens ook niet snel weg. Allemaal komen dus!

  1. Gaat soos wel gewoon door?
  2. Waarom in het Unitas pand?
TheoSikkema

Leuke dingen, ga proberen wel even binnen te wippen.

@Senaat, staat er nog iets leuks op het programma buiten de Oostenrijkse volksdans? Iets ter kennismaking of is dat te eng?

@ Herman, Yir' houdt tegenwoordig Soos in het Unitas pand. En aangezien zij deze borrel hosten zal het daar wel zijn toch?

@ Herman, 1. Ja. 2. Wat Theo zegt. Zo kan je in 1 avond 2 verenigingen bekijken. Ideaal!

@Theo, doel je op iets specifieks?

Ik ga rond 23.00 uur ongeveer heen, wie gaat er mee?

Bruins schreef: Ik ga rond 23.00 uur ongeveer heen, wie gaat er mee?

Ikke.

Ze hebben dus ook een lezing die avond:
Ga je daar niet heen Bruins?

Jij Chris? Lijkt me best interessant, ga het wel overwegen.

Daar ben ik waarschijnlijk ook bij. (de Lezing bedoel ik)

Misschien, er ligt nogal wat studielast deze week.

Zie onderschrift hierboven:)

Ik kom ook naar de lezing!

Daar ben ik denk ik ook wel bij ja.

Wie volgt? Niemand kan zeggen dat 'ie al moe wordt van alle GSV-lezingen dus ik verwacht iets meer animo. Bovendien heb ik opgeschept tegen een Yir-bestuurder dat de GSV heus wel intellectuelere vragen kan stellen dan Yirrers dus stel me niet teleur :)

Ik ben er vanavond ook bij:

Lezing: 'Naastenliefde vanuit evolutionair perspectief'
Tijd: 20.00 uur
Locatie: Van de Leeuwzaal (academiegebouw)
Lector: Prof. A.G.G. Groothuis.
Aansluitende borrel in de sociƫteit.

Eh sorry jongens, ik ben er toch niet bij. Marikstosladiesnight. Ook heel belangrijk.